خبرگزاری کار ایران

چلسی به دنبال جبران مافات یو سی ال در اف ای کاپ

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۵۵۵

چلسی می خواهد شکست مقابل بارسلونا را جبران کند.

به گزارش ایلنا، لسترسیتی و چلسی در بازی امشب‌شان در مرحله یک‌چهارم ‌نهایی جام حذفی انگلیس با تمام قوا به مصاف یکدیگر می‌روند تا شانس کسب جام در این فصل را حفظ کنند. برنده فرصت بازی نیمه‌نهایی در ویمبلی را به دست می‌آورد.

چلسی بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا به دست بارسلونا به دنبال جبران است و آنتونیو کونته گفته تیمش در رقابت‌های باقی‌مانده تمام تلاشش را می‌کند: «هر جامی برای ما مهم است، ما این فصل را با هدف مبارزه در هر رقابتی تا آخرین مسابقه شروع کردیم و همینطور ادامه می‌دهیم. در جام اتحادیه به نیمه‌نهایی رسیدیم و در لیگ قهرمانان تا یک‌هشتم‌ نهایی پیش رفتیم، اگر این بازی را ببریم به نیمه‌نهایی ویمبلی می‌رسیم. لستر تیم خوبی است، در آخرین بازی‌مان با این تیم در خانه به زحمت زیادی افتادیم. بعد از آن در لیگ برتر هم می‌خواهیم به سهمیه لیگ قهرمانان برسیم، آسان نخواهد بود.»

کلود پوئل مربی فرانسوی لستر هم می‌داند چلسی بخت بیشتری برای بردن این بازی دارد اما به همراه تیمش می‌کوشد کار را برای تیم غرب لندن سخت کند: «همه تیم با انگیزه و بدون فشار آماده این بازی است چون چلسی مدعی پیروزی است هرچند برای‌شان دردسرهای زیادی درست می‌کنیم. آنها چهار روز برای بازیابی فرصت داشتند و همین کافی است، تیم فوق‌العاده‌ای دارند و این آخرین فرصت‌شان برای بردن یک جام است، انگیزه زیادی دارند.»

کونته که در مراحل قبلی از سیستم چرخشی استفاده کرده در این بازی احتمالا از ترکیب اصلی‌اش استفاده می‌کند اما ویلی کابایرو شاید درون دروازه قرار گیرد بعد از آنکه تیبو کورتوآ در بازی چهارشنبه مقابل بارسلونا پراشتباه بود. داوید لوییز و راس بارکلی به دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسند.

لستر هم تغییری نسبت به آخرین بازی خود نداشته و تقریبا تمام بازیکنان اصلی خود را در اختیار دارد.

چلسی و لستر قبل از این پنج بار در جام حذفی با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند که چلسی هر بار صعود کرده و آخرین مرتبه در مرحله یک‌چهارم‌ نهایی فصل 2012-2011 بود.

کلچی آیهیناچو مهاجم لستر آمار فوق‌العاده‌ای در جام‌حذفی دارد و در هر 55 دقیقه حضورش یک گل یا پاس گل داشته (9 گل و یک پاس گل)، در این فصل هم 4 گل زده. آن‌طرف هم الیویه ژیرو در نخستین بازی‌اش در جام حذفی برای چلسی برابر هال سیتی یک گل زد و دو گل ساخت. این فرانسوی اولین بار در ژانویه 2013 در جام حذفی بازی کرده و بیش از هر بازیکن دیگری موفق بوده، او در مجموع 14 گل زده و 7 پاس گل داده.

لستر در سه حضور آخر خود در مرحله یک‌چهارم‌ نهایی حذف شده و آخرین بار در فصل 1982-1981 به نیمه‌نهایی این جام صعود کرده.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز