خبرگزاری کار ایران

عباسیان: از وعده‌های دروغ خسته شده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۱۰۰

هافبک تیم فوتبال پدیده می‌گوید مسئولان این تیم فقط دروغ می‌گویند و به فکر این تیم نیستند.

معین عباسیان، هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان در گفت و گو با ایلنا، در خصوص شرایط این تیم در آستانه آغاز سال ۹۷ اظهار کرد: متاسفانه هیچ‌یک از مسئولین باشگاه و مجموعه پدیده مادر به فکر تیم نیستند. شب عید هم گذشت اما یک ریال به ما دریافت نشد. سوال من از مسئولان این باشگاه و مجموعه پدیده مادر این است که چرا نسبت به باشگاهی که حداقل ۱۵ میلیارد می‌ارزد بی‌تفاوت هستند؟

وی افزود: تاکنون تنها ۵ درصد از قراردادم را گرفته‌ام و هیچ انگیزه‌ای برایم نمانده‌است. وضع کل تیم همین است و اگر تاکنون هیچ صدایی از هیچ‌یک از بازیکنان و چارت باشگاه شنیده شده تنها به واسطه نجابت بوده‌است.

عباسیان تاکید کرد: نتایج ما را در نیم‌فصل نخست ببینید، پدیده واقعی را کل ایران در نیم‌فصل نخست دید‌. تیمی که تراکتور و استقلال را در خانه حریف برد و سپاهان را در خانه ۴ گله کرد. وضعیت فعلی را با آن روزها مقایسه کنید و ببینید با ما چه کردند.

هافبک بومی پدیده تصریح کرد: آقای انتظاری اگر حتی علاقه‌ای به تیمداری ندارید حداقل کاری می‌کردید امتیاز تیم در حد یک تیم لیگ برتری بماند و برای فصل بعد امتیاز استان را واگذار می‌کردید. اگر تیم به لیگ یک برود می‌دانید چقدر از امتیاز تیم کاسته می‌شد؟ یک تیم لیگ یکی مگر چقدر می‌ارزد که آقایان حتی یک لحظه وقت‌شان را برای این تیم نمی‌گذارند؟

عباسیان با گلایه شدید از مسئولان فعلی باشگاه پدیده گفت: چقدر وعده؟ اگر حق و حقوق خود آقایان را اینگونه پرداخت می‌کردند باز هم به این شکل برخورد می‌کردند؟ بعد از کلی وعده و وعید امروز به ما اعلام کردند باز هم تمرینات را برگزار کنید اما خبری از پول نیست. بازیکنی داریم که برای نهار و شامش هم مانده و مستاصل شده، آن وقت مدیرعامل باشگاه از بازیکنان می‌خواهد که در کانال تلگرامی‌اش عضو شوند تا از آخرین تلاش‌هایش باخبر شوند! 

وی افزود: یا با فوتبال و فضای آن غریبه‌اند یا واقعا قرار نیست توجهی به این وضعیت داشته‌باشند. فکرش را هم نمی‌کردیم چنین وضعیتی در باشگاه حاکم باشد. اگر یک درصد احتمال چنین روزی را می‌دادیم والله هیچیک از ما با پدیده قرارداد نمی‌بستیم. 

عباسیان تاکید کرد: دیگر خسته شده‌ایم، مگر می‌شود بازیکنی در ۱۰ ماه، ۵ درصد بگیرد و بعد در یک ماه کل پولش را تسویه کنند؟ فقط وعده می شنویم و دیگر خسته‌ شده‌ایم. تمرینات را می‌خواهند آغاز کنیم اما حتی یک ریال به ما شب عید پرداخت نکردند. ما هم خانواده داریم، ما هم انسانیم اما همه آنهایی که باید فراموش کرده‌اند. 

عباسیان ضمن انتقاد از مسئولان خراسان گفت: استاندار محترم خراسان باور کنید دلخوشی خیلی از جوانان مشهدی و خراسانی همین دو تیم لیگ برتری مشهد هستند‌.‌ وقتی بازی ما در ورزشگاه امام رضا(ع) بالای ۱۰ هزار هوادار به استادیوم می‌آیند، حیف نیست که چنین دلخوشی از بین برود؟ خواهش ما این است که اندکی توجه به تیم‌های مشهدی داشته باشند. والله خسته شده‌ایم و واقعا دیگر نمی‌توانیم تحمل کنیم.

عباسیان در پایان تصریح کرد: با این شرایط مگر می‌شود جز سقوط سرنوشتی برای پدیده دید؟ کاش از دعواهای سیاسی فاصله بگیریم و تیم به آرامش برسد. سال‌هاست استان‌هایی مثل مازندران آرزویشان داشتن یک تیم در لیگ برتر است اما در استان خراسان رضوی داریم و قدرش را نمی‌دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز