خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: 97 سال تیم ملی است/ تونس و الجزایر ما را با مراکش آشنا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۱۳۲

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید سال 97 سال تیم ملی است.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند که به همراه سایر ملی پوشان فوتبال ایران در اردوی تونس حضور دارد ضمن تبریک سال نو درباره آخرین شرایط تیم ملی گفت: خدا را شکر اردوی خوبی را پشت سر می گذاریم. دو بازی بسیار خوب برابر تونس و الجزایر داریم و مطمئنا این دو بازی کمک خیلی بزرگی به تیم ملی و بازیکنان خواهد کرد.
وی افزود: تونس در جام جهانی حضور دارد و الجزایر هم از بهترین تیمهای آفریقاست و به طور قطع این دو بازی به ما کمک خواهد کرد که بهتر شرایط بازی با مراکش را درک کنیم و امیدوارم بعد از این دو بازی تمام خواسته های کادر فنی محقق شود.

بیرانوند با اشاره به اردوی قبلی, بازی تمرینی گذشته و تمرینات ریکاوری گفت: همه اینها قدم به قدم به آماده سازی تیم ملی و به ویژه آماده شدن بازیکنان داخلی کمک می کند و شرایطی را ایجاد می کند که ان شاءالله در نهایت به آن سطحی که مورد نظر کادر فنی است، برسیم.

وی با بیان اینکه کار بسیار دشواری در انتظارمان است، گفت: تمام تیمهایی که به جام جهانی می آیند هدفشان کسب موفقیت است. طبعا ما هم چنین هدفی داریم و برای همین تمام تلاشمان را می کنیم تا در بهترین شرایط وارد جام جهانی شویم. همانطور که کادر فنی تاکید دارد بازی برابر مراکش مهمترین دیدار ماست. ما هم تمام فکر و ذکر خودمان را معطوف به بازی با مراکش کرده ایم تا از این بازی با موفقیت خارج شویم. موفقیت در این بازی یعنی جنگندگی و انگیزه بیشتر بازیکنان تیم ملی در دو دیدار بعدی برابر اسپانیا و پرتعال.
بیرانوند افزود: مراکش تیم بسیار قدرتمندی است چون آنها هم همان تصویری را از ما در ذهنشان دارند که ما پیش خودمان متصوریم بنابراین در این بازی باید با بیش از حد توانمان بجنگیم. اکنون ما نه به اسپانیا فکر می کنیم و نه پرتغال چون موفقیت در بازی برابر مراکش می تواند کلید موفقیت ما در جام جهانی باشد.
او با اشاره به تلاشهای کادر فنی و بازیکنان گفت: این روزها در تیم ملی همه فقط به این تیم و سرافرازی نام ایران فکر می کنند. بازیکنانی که در این اردو یا اردوهای قبلی حضور داشته اند از بهترینهای ایران هستند. ما 34 نفر به همراه کادر زحمتکشمان وظیفه داریم 81 میلیون ایرانی را خوشحال کنیم و در این میان به مسائل دیگر فکر نمی کنیم. تلاش ما روی موفقیت تیم ملی است. سخت تمرین می کنیم تا با دعای خیر مردم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

دروازه بان تیم ملی به سال جدید شمسی و برگزاری رقابتهای جام جهانی اشاره کرد و گفت: سال 97 سال تیم ملی است. از سوم فروردین و بازی مهم و دوستانه برابر تونس کار ما به طور رسمی برای حضور در جام جهانی شروع می شود بنابراین نیاز است یک عزم و اتحاد ملی برای حمایت از تیم ملی شکل بگیرد تا بتوانیم نتیجه تلاشها و زجرهایی که در این چند وقت کشیدیم را ببینیم. فدراسیون فوتبال، تک تک اعضای کادر فنی و بازیکنان در حال تلاش هستند تا شرایط را برای شادی مردم فراهم کنند بنابراین امیدوارم تا روزهای باقی مانده تا جام جهانی با حمایتهایی که صورت می گیرد شرایط را برای کسب این نتیجه و موفقیت هموارتر ببنیم. امیدوارم با روحیه ای که از این حمایتها می گیریم در سال 97 بتوانیم برای اولین بار در تاریخ جامهای جهانی از مرحله گروهی این رقابتها صعود کنیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز