خبرگزاری کار ایران

فراز کمالوند در گفت و گوی نوروزی با ایلنا:

حضور در سرخابی‌ها؟ فکرش را نکرده‌ام/ گاهی اوقات کم می‌آورم/ احتمالا ما اصغرِ مورینیو هستیم!/ حوصله کار خبری را دیگر ندارم

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۵۹

سرمربی صنعت نفت در مورد سال ۹۶ و امید و آرزوهایش در آینده کاری می‌گوید.

به گزارش ایلنا، سال 96 برای فراز کمالوند سال بسیار سخت و پرنوسانی بود. او بعد از چند سال از گسترش فولاد جدا شد و به تیم صنعت نفت آبادان آمد. با این تیم در لیگ برتر نمایش خوبی داشت و به نیمه نهایی جام حذفی هم صعود کرد و پرسپولیس را از دور مسابقات کنار زد اما در یک دیدار جنجالی به دیگر تیم پرطرفدار تهرانی باخت. کمالوند چند بار تا آستانه کنار رفتن از تیم آبادانی هم رفت و مشکلات مالی او را به ستوه آورد اما بازهم در این تیم ماندنی شد. حالا این سرمربی خوش بیان در گفت و گویی نوروزی با ایلنا شرکت کرده که متن آن را در ادامه می خوانید:

×سال 96 برای شما چطور گذشت؟

الحمدالله سال بدی نبود. جزو سالهایی بود که در شرایط مختلف وضعیت خوبی داشتیم. چه از لحاظ کاری و چه از لحاظ خانوادگی اوضاع خوب بود و خدا را بازهم شکر می کنم.

×تلخ ترین خاطره شما از سالی که گذشت؟

شغل ما ورزش است و همه چیز را از دریچه ورزش نگاه می کنیم. در کنار آن حوادثی که برای کشتی سانچی و هواپیمای ای تی آر و ... تمام جامعه را تحت تاثیر قرار داد. هموطنان مان را از دست دادیم و عزادار شدیم.

×از لحاظ ورزشی هم خیلی اذیت شدید. اینطور نیست؟

به هر صورت یکی از خصوصیات شغل ما اذیت شدن است و به آن عادت کرده ایم. بعضی اوقات می بریم و خسته می شویم و کم می آوریم اما بازهم برمی گردیم. در فوتبال کشور ما کلا مربیان مظلوم هستند و تحت فشار قرار دارند. وقتی تیم می برد بازیکن برده اما وقتی تیم می بازد همه چیز متوجه مربی است. این کار را برای ما سخت می کند.

×تا چه زمانی مربیگری می کنید؟

من بیشتر دنبال این هستم تا اگر کاری را جایی انجام می دهم خروجی داشته باشد. جاهای آرام و بی هیاهو را دوست ندارم و برایم هیجان ندارد. فوتبال بدون تماشاچی مثل غذای بدون نمک است. این تماشاچی هیجان می آورد.

×دوست دارید روزی مربی استقلال یا پرسپولیس شوید؟

خیلی به این مساله فکر نکردم. 

×چون فوتبالیست نبودید و مربی شده اید برخی شما را با مورینیو مقایسه می کنند.

چه بگویم. احتمالا ما اصغرش هستیم.

×به کار خودتان هم خیلی علاقه دارید و شنیده ایم که وقت زیادی را برایش می گذارید. 

کار ما همین است و باید برایش وقت بگذاریم. به این کار و حرفه علاقه مندم وسعی می کنم بهترینم را ارائه کنم و در نهایت قضاوت به عهده مردم و کارشناسان خواهد بود.

×کدام بازیکن خیلی شما را اذیت کرده است؟ حتما کرار را می گویید.

نه اتفاقا. رابطه من همیشه با بازیکنان خوب بوده است و هیچ وقت اذیتم نکردند و باهم دوست بوده ایم؛ حتی کرار. با او مشکل خاصی نداشته ام.

×کدام سین سفره هفت سین را بیش از بقیه دوست دارید؟

سیب را دوست دارم. هم چون خوردنی است و هم به خاطر اینکه سلامتی می آورد.

×شما عیدی می دهید یا عیدی می گیرید؟ بهترین عیدی که گرفتید چه بوده است؟

تا وقتی که یادم می آید و خودم را شناختم عیدی داده ام.چون عیدی نگرفتم یادم نیست که بهترینشان کدام است.

×جای چه کسی پای سفره هفت سین و در لحظه سال تحویل شما خالی است؟

جای پدرم خالیست و متاسفانه او را در کنار خودم ندارم.

×مهمترین آرزوی فراز کمالوند در سال 97؟ 

در درجه نخست آرزوی فرج امام زمان را دارم و در درجه بعدی هم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که همیشه ملت ایران رد صحت و سلامت باشند.

×مهمترین حسرت فوتبالی سالی که گذشت؟

حذف ما در نیمه نهایی جام حذفی آزاردهنده بود. خیلی ناراحتم از اتفاقی که رخ داد و بد آوردیم. اتفاقات فوتبالی باعث حذف ما نشد و همین من را اذیت می کند.

×شما روزی خبرنگار بوده اید. بازهم دوست دارید به این حرفه برگردید؟

من این کار را خیلی دوست دارم اما دیگر حوصله و اعصابش را ندارم و به همین دلیل نمیخواهم به این کار برگردم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز