خبرگزاری کار ایران

کیه‌لینی: راموس بهترین مدافع جهان است/ یوونتوس می‌تواند برای خرید نیمار پیش‌قدم شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۰۶۶

مدافع یوونتوس به مقایسه بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از آس، جورجیو کیه‌لینی در گفت و گو با ال موندو پیش از رویارویی یوونتوس با رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حرف‌های جالبی را مطرح کرد. او می‌گوید سرخیو راموس بهترین مدافع وسط جهان است و همچنین درباره مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

سرخیو راموس: مطمئنا شما باید از بهترینها یاد بگیرید اما هرگز آنها را جعل نکنید. من هرگز نمی‌توانم تکنیک او را داشته باشم. او بهترین مدافع مرکزی در جهان است و همچنین می‌داند چگونه در بازی‌های مهم بازی کنند. 

جرارد پیکه: در اسپانیا پیکه هم وجود دارد که زمانی با پویول بازی می‌کرد و در حال حاضر با اومتیتی در یک زوج با کیفیت بالا را تشکیل داده‌اند. والورده یک خط دفاعی پیدا کرده است که بارسا قبلا نظیر آن را ندیده بود.

پویول: او بازی با اینیستا و ژاوی را تجربه کرد اما برای سیستم بارسلونا مورد نیاز بود.

پایان نامه دکترای شما درباره یوونتوس است: من شیوه اقتصاد این باشگاه را با دیگران مقایسه کردم؛ برای مثال رئال مادرید.

یوونتوس از نظر اقتصادی رقابتی با باشگاه‌های دیگر ندارد: ما باید در سطح بازاریابی مانند منچستریونایتد، رئال مادرید و بارسلونا باشیم. با پیشرفت اقتصادی مطمئنم باشگاه برای خرید نیمار در چند سال آینده می‌تواند پیشقدم شود.

کریستیانو: او طریقه بازی‌اش را تغییر داد. نمی دانم که آیا به علت آسیب در یورو 2016 یا صرفه جویی در انرژی بود یا نه. پیش از این او یک شماره 7 در دوران حرفه‌ای بود و در حال حاضر او هیولای شماره نُه است.

مسی: این نشان نمی‌دهد اما او واقعا با کریستیانو متفاوت است. او دارای سرعت غیر واقعی برای شروع دویدن است. تو همیشه یه سمتی حرکت می‌کند که موجب شکست شما شود. او غیر قابل تصور است.

لوئیز سوارز: او یک مهاجم عالی و همیشه یک چالش است. دوست دارم پیراهنم را با او عوض کنم. حکم محرومیت هیجانی بود. این نمونه ای از رقابت‌های جام جهانی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز