خبرگزاری کار ایران

سپاهان فصل بعد مدعی اصلی قهرمانی است

مسعود تابش: نمی‌دانم شایعه سپاهانی‌شدن قلعه‌نویی از کجا آمد/ ماندن ابراهیم‌زاده بستگی به 3 بازی بعدی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۶۱۸

سرپرست باشگاه سپاهان نسبت به حواشی اخیر در مورد مذاکره با قلعه‌نویی واکنش نشان داد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط سپاهان اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و تمرینات به خوبی انجام می‌شود و بازیکنان آماده 3 بازی باقی‌مانده هستند تا با کسب یک نتیجه خوب بتوانند در بهترین شرایط ممکن فصل را به پایان برسانند و پس از آن آماده بستن یک تیم مدعی برای فصل بعد شویم.

وی در مورد فعالیت سپاهان در نقل و انتقالات عنوان کرد: فعلاً وضعیت ما مشخص نیست و تا پایان فصل باید صبر کنیم و از آن زمان فعالیت رسمی ما آغاز خواهد شد. کمیته فنی باشگاه در حال بررسی شرایط است تا با کمک آنها و نظر سرمربی فهرست ورودی و خروجی تنظیم شود. چند بازیکن را زیر نظر داریم و تاکید می‌کنم هنوز با کسی مذاکره نکرده‌ایم.

سرپرست سپاهان در مورد شایعه مذاکره با قلعه‌نویی گفت: نمی‌دانم این شایعه از کجا آمده است. ما هیچ ‌مذاکره‌ای با قلعه‌نویی نداشتیم. هم ایشان در حال حاضر تیم دارد و هم ما سرمربی داریم و در این شرایط صحبت با یک مربی دیگر منطقی نیست. ما فعلاً برنامه‌مان ماندن ابراهیم‌زاده است و این موضوع بستگی به 3 بازی پایانی فصل دارد.

تابش در مورد اینکه اگر ابراهیم‌زاده ماندنی نشود، قلعه‌نویی جزو گزینه‌ها است یا نه، خاطر نشان کرد: اجازه دهید پاسخی به این سوال ندهم چرا که در این مقطع در مورد این مسائل صحبت نشود بهتر است. همانطور که گفتم برنامه اصلی ما حفظ ابراهیم‌زاده است و اگر توافق حاصل نشد به سایر گزینه‌ها فکر می‌کنیم. با توجه به قیمت دلار رفتن سراغ سرمربی خارجی هم سخت شده است.

وی در پایان گفت: به هواداران می‌گویم نگران نباشند. قصد داریم یک تیم قدرتمند و مدعی برای فصل بعد ببندیم که مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز