خبرگزاری کار ایران

محمد نوری: بهترین لحظات عمرم در پرسپولیس گذشت / از بازگشت به این تیم نا امید نیستم

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۴۲۵

هافبم با تجربه پارس جم دوست دارد بار دیگر پیراهن پرسپولس را بر تن کند.

به گزارش ایلنا محمد نوری پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس اظهارداشت: بازی خوب و سنگینی بود و هر دو تیم منسجم بودند. فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود. جا دارد قهرمانی پرسپولیس را به هواداران این تیم تبریک بگویم که واقعاً لیاقتش را داشتند. از هواداران خودمان تشکر می‌کنم و هواداران پرسپولیس هم امروز برایم سنگ تمام گذاشتند.

وی در مورد اینکه مقابل تیم سابقت پاس گل دادی گفت: به هر حال وظیفه من به عنوان بازیکن این است که با تمام توان برای تیمم بازی کنم، بازیکنان پرسپولیس هم همه دوستان من هستند و در بهترین لحظات زندگی من در ۶ سال در پرسپولیس گذشت. بعد از مسابقه هم به رختکن این تیم رفتم.

نوری در مورد اینکه اگر بیشتر در زمین بودی احتمال داشت به پیروزی برسید، گفت: من بازیکن هستم و تارتار سرمربی تیم تصمیم‌گیرنده نهایی است. 

بازیکن پارس جنوبی در مورد شرایط این تیم عنوان کرد: تیم ما واقعاً خوب بازی می‌کند و امروز هم این موضوع را نشان دادیم. به هر حال بازیکنان جوان هستند و نیاز به تجربه دارند. متاسفانه مسئولین رسیدگی خاصی نمی‌کنند و اگر این اتفاق می‌افتاد الان شرایط بهتر بود امیدوارم حداقل برای آینده حمایت بیشتری کنند و تیم نتایج بهتری بگیرد.

نوری در مورد شانس بازگشتش به پرسپولیس گفت: نا امید نیستم و انسان به امید زنده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز