خبرگزاری کار ایران

قهرمان با کدام تیم رو به رو می‌شود؟

چند نکته درباره قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۷۵۳

چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز با حریفانشان آشنا می‎شوند.

به گزارش ایلنا، با کنار رفتن بارسلونا، سویا، یوونتوس و منچسترسیتی تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا روشن شد و رئال مادرید، لیورپول، بایرن مونیخ و رم از چهار لیگ معتبر اروپا امروز با حریفانشان در این مرحله آشنا می‌شوند. قرعه کشی این مرحله از ساعت 15:30 به وقت تهران در مقر یوفا برگزار می‌شود.

رئال مادرید، بایرن و لیورپول آخرین بار در سال 1980-81 در این مرحله حضور داشتند. این سه باشگاه بزرگ اروپایی در مجموع 22 قهرمانی در قاره سبز را در کارنامه دارند. رئال 12، بایرن 5 و لیورپول 5بار عنوان قهرمانی این تورنمنت را کسب کرده‌اند و در مقابل رم این عنوان را در افتخاراتش ندارد. باشگاه ایتالیایی از سال 1984 از راهیابی به این مرحله باز مانده بود.

رئال مادرید

شاگردان زین الدین زیدان قهرمانی در لالیگا را دور از دسترس می‌بینند و جام حذفی را با شکست مقابل لگانس از دست دادند. امید کهکشانی برای پایان خوش فصل پرالتهاب قهرمانی در اروپاست. این جام تخصص سفیدپوشان مادریدی بوده و آنها دوازده مرتبه این جام را بالای سر برده‌اند. رئال در صورت قهرمانی این فصل برای سومین سال متوالی به همراه زین الدین زیدان موفق به ثبت چنین افتخاری خواهد شد.

 

لیورپول

قرمزهای آنفیلد با شکست منچسترسیتی به این مرحله راه پیدا کرده اند. لیورپول با 33 گل و در اختیار داشتن بهترین خط حمله این رقابت‌ها به نیمه نهایی رسیده است. فرم شدید و سریع شاگردان یورگن کلوپ رمز موفقیت آنها برای صعود به نیمه نهایی بوده؛ در لیگ انگلیس هم آنها دور از انتظار عمل نکرده‌اند و منچسترسیتی، چلسی و یونایتد را شکست داده‌اند. مانه، فرمینیو و صلاح سه بازیکن خط حمله این تیم هستند که در تمامی رقابت‌های این فصل روی هم رفته 79 بار گلزنی کرده‌اند.

 

رم

سزارهای ایتالیایی با شگفتی سازی راهی نیمه نهایی شده‌اند. شکست سنگین در نیوکمپ پاسخ قاطعانه‌ای برای آبی اناری‌ها در بازی برگشت داشت و آنها سه بر صفر مقابل رم شکست خوردند تا از گردونه مسابقات کناره گیری کنند. آنها در مرحله گروهی هم کار دشواری داشتند و با چلسی و اتلتیکو مادرید همگروه بودند. تیم تحت هدایت دی فرانچسکو در خط حمله ژکو را در اختیار دارد که این فصل 20 مرتبه گلزنی کرده و در دروازه آلیسون حضور دارد؛ بازیکنی که تیم‌های مطرح اروپایی از جمله رئال مادرید درصدد جذب آن هستند. دروسی، ناینگولان، مانولاس و فلورنزی بازیکنانی هستند که سطح رقابت رم را افزایش می‌دهند. گلادیاتورها با انگیزه فراوانی به این مرحله رسیده‌اند.

 

بایرن مونیخ

یوپ هاینکس از ماه اکتبر به جمع باوارایی‌ها برگشت و شرایط این تیم با تغییراتی کلی همراه شد تا تیم فاصله گرفته از دوران اوج دوباره احیا شود. آنها پس از مسجل شدن شانزدهمین قهرمانی در بودنس لیگا حالا تمرکز زیادی برای لیگ قهرمانان خواهند داشت. با آمار درخشان لواندوفسکی پس از 35 مرتبه گلزنی در 40 بازی و آمادگی ریبری، خامس، روبن و مولر باوارایی‌ها به دنبال فتح سه گانه هستند. بایرن مونیخ در سال 2013 به همراه هاینکس این افتخار آفرینی را رقم زده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز