خبرگزاری کار ایران

هماهنگ ترین هیات مدیره استقلال را داریم

زمانی: شفر بیشترین همکاری را با کی‌روش دارد

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۷۶۸

وی در خصوص مذاکرات استقلال با شفر برای تمدید قرارداد افزود: در چهارچوب مشخص در حال مذاکره با شفر هستیم تا قرارداد وی تمدید شود

حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص دیدار استقلال مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: بازی سختی مقابل الهلال عربستان در پیش داریم باید در این بازی به پیروزی برسیم تا نشان دهیم در گروه مرگ می‌شود صدرنشین شد و آن را به گروه زندگی تبدیل کرد.

وی ادامه داد: الهلال تیم بسیار خوبی است آنها شب گذشته هم عنوان قهرمانی لیگ عربستان را به دست آورده‌اند و با روحیه خوب به مصاف ما خواهند آمد. امیدوارم بتوانیم در این بازی سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص مذاکرات استقلال با شفر برای تمدید قرارداد افزود: در چهارچوب مشخص در حال مذاکره با شفر هستیم تا قرارداد وی تمدید شود. مذاکرات اولیه صورت گرفته و پس از بازی با الهلال قطعا مذاکرات را ادامه خواهیم داد تا با این مربی موفق تمدید کنیم.

زمانی در خصوص شایعه اختلاف ملکی و افتخاری بیان داشت: خوشبختانه اختلافی بین این دو وجود ندارد و ما در این دوره هماهنگ ترین هیات مدیره استقلال را داریم.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص قهرمانی پرسپولیس در این فصل لیگ برتر خاطرنشان کرد: قهرمانی پرسپولیس را به اعضای هیات مدیره، کادر فنی و هواداران این تیم تبریک می‌گوییم هر وقت این دو تیم قوی باشند تیم ملی قدرتمندانه‌تری را هم خواهیم داشت.

زمانی در خصوص جلسه شفر با کی‌روش افزود: شفر هماهنگ‌ترین سرمربی است که با کی‌روش همکاری می‌کند. او نشان داده که همه‌جوره در خدمت تیم ملی است و می‌خواهد تیم ملی در جام جهانی موفق باشد.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان در خصوص اینکه آینده استقلال را چطور می‌بیند، گفت: فصل بعد قطعا برای قهرمانی در لیگ تلاش خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز