خبرگزاری کار ایران

بازدید ناییب رییس فدراسیون از اردوی انتخابی تیم ملی بانوان

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۸۲۸

صبح امروز نایب رییس فدراسیون در امور بانوان از اردوهای برگزار شده تیم های ملی فوتبال بانوان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون،دکتر لیلا صوفی زاده صبح امروز ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن عید مبعث به ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسال؛ در خصوص بهره گیری مطلوب از فرصت ها در اردوهای تیم ملی و برنامه ریزی فردی برای حفظ و ارتقاء آمادگی بدنی نکاتی را یادآور شدند.

رعایت اصول حرفه ای گری، رعایت موازین اسلامی، فرهنگی و اعتقادی، احترام به مقررات سازمان تیم های ملی و کمیته بانوان فدراسیون، اتحاد و همدلی، رقابت سالم از نکاتی بودند که به آنها اشاره نمودند. ایشان همچنین اظهار داشتند که با یاری خداوند اراده واحدی از سوی هیات رئیسه، کمیته محترم فنی و سایر همکاران متعهد فدراسیون بر تلاش برای توسعه فوتبال بانوان و تلاش به منظور ارتقاء جایگاه آنان در سطوح آسیایی و جهانی وجود دارد که قطعا رسیدن به این مهم با جدیت تمام هم از طرف بازیکنان و کادر فنی و هم از طرف فدراسیون باید دنبال گردد.

در پایان برای ملی پوشان توانمند و باانگیزه کشور آرزوی موفقیت و سربلندی داشتند. گفتنی است، دکتر صوفی زاده دقایقی با بازیکنان تیم ملی زیر ۱۴ سال بانوان نیز گفتگو کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز