خبرگزاری کار ایران

مهابادی:هرچه قدر تمرین می کنیم بازهم گل می خوریم/ سعی کردیم به بازیکنان جوانمان بازی بدهیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۸۴۲

سرمربی مشکی پوشان بعد از باخت تیمش مقابل سایپا صحبت های جالبی را بر زبان آورد.

به گزارش ایلنا، داوود مهابادی سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان در نشست خبری بعد از شکست مقابل سایپا اظهار داشت: در 20 دقیقه اول بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم. اشتباهات فردی بازیکنان زیاد است. هر چه تمرین می‌کنیم باز هم گل می‌خوریم. از دقیقه 20 به بعد کیفیت بازی ما خوب بود.

وی افزود: فرصت‌هایی داشتیم ولی نتوانستیم استفاده کنیم. هر چه تلاش می‌کنیم تا انگیزه بازیکنان را بالا ببریم و شرایط را بهتر کنیم موفق نبودیم. امروز سعی کردیم 4-5 بازیکن جوان را بازی دهیم. برای آینده راهی نمانده اما با توجه به سیاست باشگاه، می‌توانیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

مهابادی همچنین درباره وضعیت سجاد دانایی در این دیدار، عنوان کرد: اول بازی او دفاع راست بود و اشتباهی کرد که ما گل خوردیم. او در تمرینات به من گفته بود که پست من هافبک چپ است و امسال مربیان دفاع راست از من استفاده کرده‌اند. دانایی بازیکن جوانی است. اشتباهی کرده اما آینده بهتری پیش رو دارد.

سرمربی مشکی‌پوشان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما در نیمه دوم کنار خط نبودید، خاطرنشان کرد: مشکل خاصی نبود. نیمه دوم در رختکن با بازیکنان صحبت کردم و گفتم حالا که بازی را واگذار کرده‌ایم بازی بهتری را به نمایش بگذارند تا شرمنده وجدان خودشان نباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز