خبرگزاری کار ایران

سرمربی فصل آینده سرخ‌های تبریزی مشخص شده است؟

تراکتورسازی به دنبال جذب فهرست خرید جانشین ساغلام

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۹۱۲

باشگاه تراکتورسازی در حالی به دنبال جذب بازیکن است که گفته می‌شود ساغلام فصل آینده در این تیم جایی ندارد و مشخص نیست فهرست خرید چه‌کسی توسط مدیران باشگاه در حال جذب شدن است.

به گزارش ایلنا، برخلاف دوره‌های قبل لیگ برتر، اخیرا اکثر باشگاه‌ها به این نتیجه رسیدند کمتر در کادرفنی خود تغییرات ایجاد کنند و با همان سرمربی قبلی خود ادامه دهند تا به موفقیت برسند. به همین دلیل در یکی، 2 فصل اخیر شاهد قراردادهای 2، 3 ساله مربیان و البته تمدید زودهنگام قرارداد یکسری مربی دیگر بودیم. به طور مثال، فولاد خوزستان با سیروس پورموسوی قرارداد 2 ساله بست یا صنعت‌نفت آبادان که قراردادی 2 ساله با سرمربی خود منعقد کرد و البته سایپا و پیکان خیلی زود قرارداد رسمی علی دایی و مجید جلالی را تمدید کردند.

چند باشگاه دیگر هم از الان مذاکره با سرمربیان خود را برای تمدید قرارداد شروع کردند تا قبل از پایان لیگ هفدهم به نتیجه برسند. با این اتفاقات، کاملا مشخص است که سرمربیانی که تکلیف‌شان معلوم شده، خیلی زود دست به کار می‌شوند و به باشگاه فهرست بازیکنان مورد نیاز را می‌دهند. مثلا همین 2، 3 روز پیش مجید جلالی فهرست بازیکنان مورد نیاز برای فصل آینده را به مدیرعامل باشگاه پیکان داده تا زودتر با بازیکنان مورد نظر مذاکره شود.این روند کاملا طبیعی است و در همه دنیا متداول. چراکه بازیکنان هر تیمی طبق نظر سرمربی به خدمت گرفته می‌شوند اما ظاهرا در یکسری تیم‌ها، قبل از اینکه سرمربی تیم مشخص شود، مسوولان باشگاه به سراغ بازیکنان مورد نظر می‌روند تا نفرات برتر از دست نروند، مثلا تراکتورسازی تبریز.

 

گفته می‌شود تراکتورسازی تبریز از الان مذاکره با بازیکنان را شروع کرده تا نفرات برتر لیگ را جذب کنند. این در حالی است که هنوز تکلیف سرمربی فصل آینده این تیم مشخص نشده. در واقع با توجه به اینکه ارطغرول ساغلام سرمربی ترک‌تبار تراکتورسازی تبریز نتوانست با این تیم نتایج خوبی بگیرد و ضعیف‌ترین نتایج قرمزپوشان تبریزی را در لیگ برتر رقم زده، بعید است قرارداد این سرمربی تمدید شود. با توجه به این مساله، کمی عجیب به نظر می‌رسد که از الان و در حالی که هنوز تکلیف سرمربی آینده تراکتورسازی تبریز هم مشخص نشده، مذاکره با بازیکنان موردنیاز شروع شده باشد البته بازیکنانی که جزو برترین‌های لیگ برتر هستند و بدون شک هر مربی آنها را می‌پسندد اما به هر حال این کادرفنی است که باید در مورد بازیکنانش نظر بدهد. اینکه چه کسی مذاکرات را انجام می‌دهد مشخص نیست اما شاید شخص موردنظر از سرمربی آینده تراکتور خبر دارد که دست به چنین کاری زده است.

در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون توافق تراکتورسازی با فراز کمالوند برای فصل آینده مطرح شده است که مشخص نیست تا چه حد جدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز