خبرگزاری کار ایران

انتخاب جالب شفر در غیاب دو ملی پوش

رونمایی از ترکیب استقلال مقابل الهلال

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۶۵۰

سرمربی استقلال تهران با محرومیت روزبه چشمی و امید ابراهیمی ترکیب متفاوتی نسبت به سایر دیدارها را برابر الهلال عربستان روانه میدان می‌کند.

به گزارش ایلنا، در جریان بازی‌های هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان در ورزشگاه الکویت کویت مقابل استقلال تهران صف آرایی می‌کند. قهرمان عربستان با وجود مصدومیت ستاره‌هایش در این دوره از مسابقات با دو تساوی و سه شکست تنها دو امتیاز کسب کرده و در قعر جدول گروه D قرار دارد؛ سقوط نایب قهرمان دور گذشته قطعی است اما سرمربی آنها اعلام کرده بازی برابر استقلال به هیچ عنوان تشریفاتی نیست.

استقلال تهران فرم ایده‌آلش در لیگ قهرمانان را به خوبی به نمایش گذاشته و در صورت تساوی در این دیدار هم به عنوان تیم اول راهی دور بعدی خواهد شد. صعود آبی‌ها هفته گذشته با شکست الریان حضورشان در مرحله بعدی قطعی شده بود. وینفرد شفر برای این دیدار روزبه چشمی و امید ابراهیمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

سیدمهدی رحمتی سنگربان باتجربه در این بازی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. شفر تصمیم گرفت برای آخرین بازی مرحله گروهی او جانشین سیدحسین حسینی شود.

خط دفاعی آبی‌ها را آرمین سهرابیان، پژمان منتظری و خسرو حیدری و وریاف غفوری تشکیل می‌دهند. یک خط جلوتر از مدافعان سرور جپارف، فرشید باقری، امیدنورافکن،  داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلیب حضور خواهند داشت. مامه بابا تیام مهاجم هدف آبی‌ها در این دیدار خواهد بود.

شفر در این بازی تصمیم گرفته با استراحت به بویان نایدنوف که در دو بازی گذشته سمت راست خط دفاعی حضور داشت وریا غفوری را به ترکیب اضافه کند و با حضور نورافکن در کنار فرشید باقری از خسرو حیدری در سمت چپ خط دفاعی بهره ببرد.

بنابراین ترکیب استقلال مقابل الهلال به شرح زیر است:

سیدمهدی رحمتی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، خسرو حیدری، سرور جپارف، فرشید باقری، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و مامه بابا تیام

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز