خبرگزاری کار ایران

میثم تهی‌دست:

از حرکت علی کریمی خجالت زده شدیم / در رشت توانایی شکست هر تیمی را داریم

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۷۶۵

مدافع سپیدرود رشت گفت: هنوز با لباس‌های زمستانی در هوای گرم تمرین می‌کنیم. مردم بهترین قاضی هستند. ما در بازی با تراکتور از جان و دل مایه گذاشتیم و خدا روشکر سرافکنده نیستیم.

میثم تهی در گفت و گو با ایلنا، درباره برتری مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه سردار جنگل گفت: خداراشکر که بازی خیلی حساسی را با سه امتیاز پشت سرگذاشتیم. کل شهر و بازیکنان ما می‌دانستند که بازی حساسی داریم. با این سه امتیاز جایگاهمان در جدول با وجود شکست رقبای قعر جدولی بهتر شد. امتیاز خانگی را با چنگ و دندان نگه داشتیم.

مدافع سپیدرود ادامه داد: یک بازی داخل خانه دیگر داریم و امیدواریم با سه امتیاز دیگر دل هواداران را دوباره شاد کنیم. آنها برای ما سنگ تمام گذاشتند و نهایت هیجان را تجربه کردیم. هدف و دلخوشی ما همین مردم پرشور هستند که سهمیه گیلان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

تهی دست درباره دیدار با فولاد افزود: فولاد تیم خوبی نشان داده و از نظر فنی تیم خوبی هستند. آنها خارج از خانه بهتر نتیجه گرفتند و ما هم نشان دادیم در خانه می‌توانیم هر تیمی را شکست بدهیم.

بازیکن سپیدرود درخصوص سه درصدر واریز مبلغ قرارداد بازیکنان پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی بیان داشت: صحبت کردن در این باره خنده دار است. پیش از بازی حساس و مهمی که داشتیم سه درصد دریافت کردیم. باشگاه دنبال این بود که نتیجه بازی چه می‌شود تا بعد از آن به حساب بازیکنان پول واریز کنند. حقیقتا تمامی بازیکنان و مربیان ما این مسائل را فراموش کرده‌‌اند و اهمیتی برای ما ندارد.

بازیکن سپیدرود درخصوص اینکه سرخپوشان تنها یک لباس برای بازی با نراکتورسازی داشتند، عنوان کرد: با لباس خیس در نیمه دوم بازی کردم. این آبروی استان ماست و متاسفانه خنده دار است. هنوز با لباس‌های زمستانی در هوای گرم تمرین می‌کنیم. مردم بهترین قاضی هستند. ما در بازی با تراکتور از جان و دل مایه گذاشتیم و خدا روشکر سرافکنده نیستیم.

تهی دست درخصوص پاداشی که علی کریمی برای بازیکنان سپیدرود در نظر گرفته بود، گفت: وقتی سرمربی یک تیم از جیبش برای پاداش بازیکنان مایه می‌گذارد واقعا نمی‌دانم چه بگویم. هیچ جای دنیا اینطور نیست. از این حرکت خجالت زده شدیم و بزرگی آقای کریمی نشان داده شد. متاسفانه مدیرانی که در سپیدرود روی کار آمدن فوتبالی نیستند و اینگونه می‌شود که شرایط بدی پیرامون تیم وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز