خبرگزاری کار ایران

هادی رضایی: با قهرمانی لیگ جهانی آلبوم قهرمانی های والیبال نشسته ایران کامل می شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۰۳۰

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: در رقابت های قهرمانی جهان، بازی های پارالمپیک، پاراآسیایی، قهرمانی آسیا و بین المللی، عنوان قهرمانی را کسب کرده ایم و قهرمانی در نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی آلبوم موفقیت های والیبال نشسته را کامل می کند.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: در رقابت های قهرمانی جهان، بازی های پارالمپیک، پاراآسیایی، قهرمانی آسیا و بین المللی، عنوان قهرمانی را کسب کرده ایم و قهرمانی در نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی آلبوم موفقیت های والیبال نشسته را کامل می کند.

هادی رضایی با بیان این مطلب گفت: تیم های آمریکا، روسیه و بوسنی و هرزگوین بامداد امروز وارد ایران شدند و تیم های آلمان و اوکراین هم بامداد فردا به کشورمان می آیند و رقابت های لیگ جهانی نیز از روز پنج شنبه آغاز می شود.

وی افزود: تیم روسیه در مسابقات قهرمانی اروپا، موفق به شکست بوسنی شده و عنوان قهرمانی را کسب کرده است. عملکرد روسیه خوب بوده و حذف این تیم از بازی های پارالمپیک ریو به دلیل دوپینگ تاثیر عکس داشته و باعث شده با قدرت کار کرده و وارد این رقابت ها شوند. همانطور که در رقابت های قهرمانی اروپا در جایگاه نخست قرار گرفت.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته ادامه داد: روسیه پیش از رقابت های قهرمانی اروپا در ایران بازی دوستانه داشته است. آنها تیم خوبی هستند و در نخستین بازی به مصاف ایران می رود.

وی با اشاره به انتقام بوسنی از ایران در لیگ جهانی اظهار داشت: بوسنی برای انتقام شکست در فینال پارالمپیک ریو به ایران می آید. بنابراین روسیه و بوسنی تیم های قدرتمند این مسابقات در مقایسه با سه تیم دیگر هستند و دیدارهای زیبایی را خواهیم داشت.

وی پخش زنده رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته را در بالا بردن انگیزه ملی پوشان موثر دانست و افزود: پخش زنده این مسابقات انگیزه ملی پوشان را بالا می برد تا عملکرد بهتری داشته باشند. تیم ملی آمادگی بسیار خوبی دارد و ما هم در هر مسابقه استراتژی خاص خودمان را داریم.

رضایی تصریح کرد: بعد از لیگ جهانی رقابت های قهرمانی جهان و بازی های پاراآسیایی جاکارتا را در پیش داریم. در تیم ملی والیبال نشسته ۱۸ ورزشکار آماده داریم که ۱۲ نفرشان در لیگ جهانی شرکت می کنند و شش نفر دیگر بعد از لیگ جهانی به تیم ملی ملحق می شوند تا در نهایت ۱۲ نفر برای رقابت های قهرمانی جهان هلند انتخاب شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ادامه داد: تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان شرکت کرده و عنوان قهرمانی این مسابقات و بازی های پارالمپیک و پاراآسیایی و مسابقات بین المللی را در کارنامه دارد و اگر عنوان قهرمانی لیگ جهانی را به ثبت برساند، آلبوم موفقیت هایش کامل می شود.

هادی رضایی در پایان گفت: ایران با قهرمانی در لیگ جهانی در تاریخ ماندگار می شود و امیدواریم با عملکرد خوب ملی پوشان و تشویق تماشاگران بتوانیم به این موفقیت دست یابیم. والیبال نشسته طرفداران خاص خودش را دارد و سعی می کنیم آنچه طرفداران می خواهند را انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز