خبرگزاری کار ایران

خامس: رونالدو ماشین گلزنی است

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۴۳۵

هافبک بایرن مونیخ از هم تیمی سابقش تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، هافبک بایرن به روزنامه TZ گفت: ما نباید دو بازی برابر رئال مادرید را با عنوان انتقام فصل گذشته ببینیم. آنچه ما باید انجام دهیم این است که آنها را به عنوان یک حریف در دو بازی برای رسیدن به فینال ببینیم و برای بازی کردن با تیم هایی مثل رئال مادرید، ما باید در بهترین شکل ممکن باشیم.

خامس در ادامه گفت: ما باید به خودمان اعتقاد داشته باشیم، آرام باشیم و دو بازی قوی به نمایش بگذاریم اما این کار آسان نخواهد بود زیرا آنها می دانند چه اتفاقی برای مبارزه با این عنوان هر ساله و تاریخ ایجاد می کنند. اما تاریخ نشان داده است که بایرن چگونگی برخورد در این بازی ها را می‎‌‌داند و ما نمی خواهیم از هر چیزی پنهان شویم.

بازیکن بایرن مونیخ درباره تیم سابقش بیان داشت: آنها رئال مادرید هستند و می خواهند هر بازی را ببرند و تا آخرین لحظه تلاش کنند. آنها برابر یوونتوس تا آخرین ثانیه‌ها جنگیدند و با ضربه پنالتی مزد این تلاش را گرفتند.

خامس همچنین درخصوص کریستیانو رونالدو گفت: او یک ماشین گلزنی است که همیشه حضور دارد، بنابراین ما باید به عنوان یک تیم قوی باشیم تا مطمئن شویم او بهترین روزش را پشت سر نمی‌گذارد. اما با دیگر بازیکنان هم باید چنین باشیم. رئال فقط رونالدو نیست، بازیکنان خوبی در موقعیت های دیگر دارند و روشن است که این بازی آسان نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز