خبرگزاری کار ایران

کاپیتان والیبال نشسته بانوان: کسب سهمیه بازی های پارالمپیک در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۴۵۹

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان هدف از شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا را کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان هدف از شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا را کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو عنوان کرد.

معصومه زارعی با بیان این مطلب گفت: مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان و بازی های پاراآسیایی جاکارتا از ۳۱ فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود. در این اردو تمرینات بدنسازی، تکنیکی و تاکتیکی مرور می شود. در اردوی پایانی نیز ترکیب اصلی تیم ملی برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا مشخص خواهد شد.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان با اشاره به قدرت چین در بازی های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: حریف اصلی ما در بازی های پاراآسیایی جاکارتا چین است. ژاپن نیز تیم قدرتمندی شده است و نباید این تیم را دست کم گرفت.

وی افزود: حریفانمان در رقابت های قهرمانی جهانی هلند را نمی شناسیم اما از آنجایی که این تورنمنت پیش از بازی های پاراآسیایی برگزار می شود تجربه خوبی است تا توانایی خودمان را نشان دهیم. ارتقای رنکینگ نیز برای ما مهم است چون در بازی های پارالمپیک ریو عنوان پنجم را کسب کردیم و در بازی های پاراآسیایی جاکارتا کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو برای ما در درجه نخست اهمیت قرار دارد.

زارعی در پایان گفت: از آنجایی که فقط دو تیم از آسیا جواز حضور در بازی های پارالمپیک توکیو را کسب می کنند، راهیابی به دیدار پایانی این بازی ها برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز