خبرگزاری کار ایران

۱۸۰ دقیقه پایانی مربی ترک‌تبار در تبریز؛

پایان زودهنگام عصر ساغلام در تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۵۹۵

به نظر می‌رسد ساغلام تنها 2 بازی دیگر در ایران باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی روز گذشته در دیدار خانگی مقابل الغرافه قطر در حالیکه حذفش از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مسجل شده بود با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا با 2 امتیاز و بدون برد از آسیا خداحافظی کند.

تراکتورسازان علاوه بر نتایج ضعیف در رقابت‌های آسیایی،‌ در لیگ برتر هم به مراتب ضعیف‌تر از انتظار ظاهر شده تا ناکام‌ ترین فصل سال‌های اخیر این تیم رقم بخورد.

اوضاع در تبریز به حدی وخیم شده است که تماشاگران در دیدارهای اخیر علناً علیه مسئولان باشگاه شعار دادند و این موضوع در دیدار با الغرافه به اوج خود رسید، تا جایی که پس از بازی هیات مدیره باشگاه تشکیل جلسه فوری داده و رای به برکناری آجورلو از مدیریت باشگاه داد.

به نظر می‌رسد جدایی آجورلو تنها تغییر قریب‌الوقوع تراکتورسازی نباشد و به زودی شاهد تغییرات دیگری در این تیم از جمله تغییر سرمربی باشیم.

ارطغرول ساغلام که در نیم فصل جانشین گل‌محمدی شد، برخلاف شرایط توافق نه در لیگ برتر نتایج تیم را بهبود بخشید و نه در آسیا با این تیم نتیجه گرفت تا رضایتی از عملکرد وی وجود نداشته باشد.

با توجه به تخریب وجهه عمومی ساغلام در تبریز به دلیل نتایج ضعیفش و همچنین دستمزد نسبتاً بالای وی که با توجه به افزایش نرخ دلار سنگین‌تر هم شده است، به نظر می‌رسد تنها 2 بازی دیگر شاهد حضور ساغلام در تبریز و روی نیمکت تراکتورسازی باشیم.

تراکتورسازان در هفته بیست و نهم میزبان صنعت نفت هستند و در هفته سی‌ام در اهواز به مصاف فولاد خواهند رفت و پس از آن شاهد پایان کار وی با تراکتورسازی باشیم.

پیش از این صحبت‌هایی از توافق اولیه تراکتورسازان با فراز کمالوند مطرح شده بود که با توجه به تغییرات مدیریتی به نظر می‌رسد باید منتظر تصمیمات جدیدی در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز