خبرگزاری کار ایران

نشست هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد / خسروی وفا: امیدواریم جشن چهل سالگی انقلاب با موفقیت های بازی های پاراآسیایی با شکوه تر برگزار شود.

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۷۵۳

صد و پنجاه و چهارمین نشست هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه امروز با حضور محمود خسروی وفا، رییس کمیته، مسعود اشرفی، دبیرکل و اعضای هیات رییسه و اجرایی برپا شد.

در آغاز نشست صبح امروز رییس کمیته ملی پارالمپیک با تبریک انتخاب حمید علی صمیمی به ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و با اظهار امیدواری در خصوص موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ گفت: ورزش جانبازان و معلولین مولود انقلاب اسلامی است و امیدوارم در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با کسب نتایج موفقیت آمیز و مدال آوری ورزشکاران کشورمان جشن چهل سالگی را با شکوه تر از همیشه برگزار کنیم.

بخش دیگر نشست امروز هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به گزارش سه ماه گذشته به اعضای هیات رییسه و اجرایی اختصاص داشت که توسط مسعود اشرفی دبیرکل به اعضا ارائه شد.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک با تشریح اعزام های تیم های ملی کشورمان طی سه ماه گذشته به ارزیابی شرایط آمادگی تیم های ملی کشورمان پرداخت.مسعود اشرفی ضمن تشریح عملکرد تیم ملی پارا اسکی در مسابقات پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ از حمایت های بخش ورزش های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک از فعالیت های پارا اسکی ایران تقدیر نمود.

نشست امروز هیات رییسه و اجرایی با گزارش دبیرکل پیرامون فعالیت های بخش های مختلف کمیته ملی پارالمپیک به اعضای هیات رییسه و اجرایی همراه بود.

لازم به ذکر است نشست امروز از ساعت شش صبح در محل کمیته ملی پارالمپیک آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز