خبرگزاری کار ایران

بازی با لوکوموتیو سخت‌ترین بازی عمرم بود

فخرالدینی: برای انتقام بازی رفت به مصاف پرسپولیس می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۹۵۳

مدافع ذوب‌آهن از انگیزه‌های تیمش برای پیروزی مقابل پرسپولیس در دیدار پیش رو صحبت کرد.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی با لوکوموتیو اظهار داشت: این بازی واقعاً سخت‌ترین بازی عمر فوتبالی من بود و خیلی بازی سنگنینی بود و تحت فشار بودیم. شرایط جوی هم به سود میزبان بود و همه این مسائل کار را برای ما دشوار کرد ولی بازی خیلی خوبی انجام دادیم و مستحق نتیجه گرفتن وصعود بودیم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد تقابل با پرسپولیس گفت: بازی حساسی داریم و با توجه به شرایط ما که یک روز دیرتر بازی کردیم و سفر طولانی داشتیم شرایط به سود آنهاست. اینکه می‌گویند پرسپولیس انگیزه ندارد را هم قبول ندارم همانطور که دیدید بازی قبل با پارس جم را هم خیلی جدی و با انگیزه انجام دادند.

وی با اشاره به شکست سنگین بازی رفت مقابل سرخپوشان عنوان کرد: ما دور رفت شکست سنگینی مقابل آنها داشتیم که البته من آن زمان در ذوب‌آهن نبودم ولی انگیزه‌های انتقامی هم به کمک ما خواهد آمد. ما به دنبال نایب قهرمانی هستیم و امیدوارم به 3 امتیاز این بازی مهم برسیم.

فخرالدینی در مورد شرایطش برای فصل بعد هم عنوان کرد: هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم و تمرکزم روی 2 بازی لیگ و بازی آسیایی است و پس از آن هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز