خبرگزاری کار ایران

انصاری‌فرد به دنبال حضور در ترکیب ثابت ایران

هر 90 دقیقه یک انفجار با مهاجم مهارنشدنی کارلوس کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۰۴۰

المپیاکوس برای اینکه از قافله قهرمانی عقب نماند و همچنان کورسوی امیدی، حتی روی کاغذ برای کسب این عنوان داشته باشد مقابل کرکرا بازی کرد و به یک برد پر گل رسید.

به گزارش ایلنا، این بازی در چارچوب هفته بیست و هفتم سوپرلیگ یونان برگزار شد. کریم انصاری‌فرد در ترکیب ثابت المپیاکوس حضور داشت و احسان حاجی‌صفی نیز روی نیمکت نشست.

انصاری ‌فرد که به دنبال بازگشت به کورس رقابت آقای گلی یونان و تکرار گلزنی هفته قبل خود بود، در دقیقه ۱۲ بازی برابر کرکرا به هدف خود رسید و بعد از دریافت پاس عمقی کونستانتینوس فورتونیس، با شوت روی پای محکم دروازه را باز کرد تا المپیاکوس با یک گل در خانه پیش بیفتد.

بعد از این گل نوبت به اپستین رسید تا برای کرکرا گل بزند و بازی را به تساوی بکشاند. کوین میرالس اما در وقت‌های تلف شده نیمه اول موفق شد گل بزند تا المپیاکوس با پیروزی به رختکن برود. برای نیمه دوم کرکرا سعی در جبران نتیجه داشت و المپیاکوس هم با هدف برد با اختلاف گل بالا پا به زمین گذاشت. المپیاکوس البته با تفکرات تهاجمی کریستوس کونتیس که به تازگی جانشین اسکار گارسیا شده 3 گل دیگر به ثمر رساند تا بازی را با نتیجه 5 بر یک به سود خود پایان بدهد.

هر 90 دقیقه یک انفجار با مهاجم مهارنشدنی کارلوس کی‌روش

ابتدا فورتونیس بود که در دقیقه 51 و روی پاس زیبای کریم انصاری‌فرد گل سوم المپیاکوس را وارد دروازه کرکرا کرد. دقیقه 71 انگلس گل چهارم را زد و در نهایت نوبت به وروسایی رسید تا گل پنجم را بزند و کار کرکرا را یکسره کند. با این نتیجه المپیاکوس همچنان به کسب عنوان قهرمانی در لیگ یونان امیدوار ماند. هر چند آاک آتن همچنان با اختلاف صدرنشین است و پائوک سالونیکا در رده دوم جدول رده‌‌بندی قرار دارد.

کریم انصاری‌‌فرد با گلی که مقابل کرکرا به ثمر رساند و پاس گلی که برای فورتونیس مهیا کرد علاوه بر عقب نماندن از کورس رقابت با مهاجمان ملی‌پوش لژیونر ایرانی که تمام آنها در یک هفته اخیر گل زدند، موفق شد با ثبت پانزدهمین گل فصل در کنار الکساندر پریجویچ، مهاجم پائوک در صدر جدول گلزنان سوپر لیگ یونان قرار بگیرد. او البته چهارمین پاس گل این فصل خود را برابر کرکرا ارسال کرد تا از این حیث هم یکی از بازیکنان موثر المپیاکوس باشد.

انصاری فرد این فصل 23 بازی برای المپیاکوس در لیگ یونان انجام داده و روی هم 1722 دقیقه در زمین حضور داشته. یعنی به طور میانگین هر 114 دقیقه یک گل. اگر این عدد را به تعداد گل‌ها و پاس گل‌های کریم تقسیم کنیم، عدد فوق‌العاده 90 به دست می‌آید. نتیجه‌گیری اینکه انصاری فرد هر 90 دقیقه برای المپیاکوس یا گل زده یا گل ساخته. آماری درخشان از مهاجمی که عزم خود را برای حضوری موفق در جام جهانی جزم کرده و می‌کوشد در رقابت با سایر مهاجمان تیم ملی کم نگذارد و حتی به ترکیب تیم ملی نیز برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز