خبرگزاری کار ایران

هشتگ جنجالی برای بن عرفه در پاریس سنت ژرمن

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۰۶۷

اونای امری، مربی پاری سن‌ژرمن گفته که حاتم بن‌عرفه در این فصل دیگر برای این تیم بازی نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، این در حالی است که برخی درخواست کرده‌اند حالا که قهرمانی پی‌اس‌جی در لیگ قطعی شده، او به اندازه‌ای بازی کند که مدال هم به او بدهند. بن‌عرفه 31 ساله در این فصل هرگز برای تیمش بازی نکرده است و از تیم ملی فرانسه هم دور شده است.

در توییتر جنبشی به نام HatemChampion # به راه افتاده و از امری خواسته‌اند به او بازی بدهد تا مدال به او هم برسد. اگر او در هر کدام از پنج دیدار باقیمانده پی‌اس‌جی، یک دقیقه هم بازی کند مدال را به دست خواهد آورد اما امری می‌گوید: «حاتم از ابتدای فصل می‌دانست که اوضاع چطور است و به او در جریان دو پنجره نقل و انتقالات، شرایط توضیح داده شد. او تصمیم گرفت تا پایان فصل پیش ما بماند و باید به این تصمیمش احترام گذاشت اما در نهایت من هستم که تصمیم می‌گیرم کدام بازیکن بازی کند و من به بازیکنانی بازی می‌دهم که به باورم بهترین هستند.»

 از امری پرسیده شد که آیا برای بن‌عرفه ناراحت نیست و او گفت: «14 بازیکن هستند که می‌توانند در هر مسابقه به میدان بروند. فوتبال همین است. در باشگاه، روشن‌تر درباره نقش او صحبت کرده‌ایم و او باید به تصمیم ما احترام بگذارد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز