خبرگزاری کار ایران

مربی شگفتی‌ساز، هدایت کلن را به دست می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۰۷۱

باشگاه در معرض خطر سقوط کلن اعلام کرده که مارکوس آنفانگ مربی آنها برای فصل بعد خواهد بود. کلن به احتمال فراوان فصل بعد را در دسته دوم فوتبال آلمان سپری خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، آنها در حال حاضر در قعر جدول بوندس‌لیگا به سر می‌برند و چهار هفته هم تا پایان مسابقات مانده است. آنفانگ 43ساله که متولد کلن است، به همراه دستیارش، تیم سیشون، برای فصل بعد به کلن خواهند رفت. هر دو نفر قراردادهایی سه‌ساله امضا کرده‌اند. آنفانگ در حال حاضر مربی هولشتاین کیل است.

او که در دوران بازی در پست هافبک بازی می‌کرد، برای تیم‌های فورتونا دوسلدورف، کایزرسلاترن، دویسبورگ و شالکه به میدان رفت، و سپس در تابستان 2016 هدایت کیل را به عهده گرفت. او با کیل در همان فصل نخست از دسته سوم به دسته دوم صعود کرد، و تیم او در حال حاضر شرایط مساعدی برای صعود به دسته برتر را دارد.

آرمین فه، مدیر ورزشی کلن گفته است: «آنفانگ مربی است که می‌تواند ایده‌هایش را به‌خوبی به تیم منتقل کند. او این را در کیل ثابت کرده است.»

کیل در دسته دوم در رده سوم قرار دارد و با حفظ این رده به پلی‌آف می‌رسد. آنها تنها دو امتیاز کمتر از نورنبرگ، تیم دوم جدول دارند و در صورت رسیدن به این تیم‌، صعود مستقیم خواهند داشت. بازی بعدی آنها در خانه برابر نورنبرگ است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز