خبرگزاری کار ایران

فصل ما در بازی‌‌ ‌یونایتد خلاصه نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۰۷۵

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام می‌گوید نباید و نمی‌توان عملکرد تیم او در این فصل را تنها به صرف نتیجه‌ای که برای مصاف این تیم برابر منچستریونایتد در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس رقم می‌خورد، ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، تاتنهام شنبه در حالی در خانه‌اش به مصاف شیاطین سرخ می‌رود که در دو بازی اخیرش در لیگ برتر، برابر منچسترسیتی و برایتون به ترتیب باخته و به تساوی رضایت داده است. تاتنهام قصد دارد اولین جام قهرمانی خود را از سال 2008 و اولین قهرمانی‌اش در جام حذفی از سال 1991 را کسب کند و با توجه به نتایج اخیر، روی سرمربی آرژانتینی که چهار سال پیش هدایت سفیدهای لندن را برعهده گرفت فشار زیادی است.

پوچتینو در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه بازی تیمش برابر یونایتد، فصل تاتنهام را تعریف خواهد کرد، گفت:«خیر. این نیمه نهایی جام حذفی است. اگر شما جام حذفی را ببرید، سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را نمی‌برید. شما فقط در صورتی به لیگ قهرمانان می‌روید که جزو 4 تیم بالای جدول باشید. البته هواداران از صعود ما به فینال هیجان زده می‌شوند اما تا الان تمام تمرکز ما روی بازی برابر برایتون بود و از حالا به بعد به بازی مقابل یونایتد فکر می‌کنیم. تیم ما تمرکزش را روی بردن بازی گذاشته بود اما حریف کار ما را بسیار سخت کرده بود. ما خیلی دویدیم و تملک توپ هم داشتیم اما در یک سوم دفاعی حریف جنگندگی لازم را نداشتیم.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز