خبرگزاری کار ایران

صلاح: می‌جنگم تا در رده‌های بالاتر قرار بگیریم

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۲۱۳

هافبک لیورپول درباره روزهای سپری شده به همراه چلسی در لیگ انگلیس صبحت کرد و اینکه قصد دارد به همراه قرمزهای آنفیلد نتایج موفق کسب کند.

محمد صلاح درخشش بی نظیری با پیراهن لیورپول داشته و تا به اینجای فصل چهل گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است. هافبک مصری اعتراف کرد از لحاظ فیزیک بدنی نسبت به دوران حضورش در لیگ انگلیس با چلسی پیشرفت کرده است. هافبک مصری در سال ۲۰۱۱ از بازل به ارزش ۱۱ میلیون یورو راهی چلسی شد و نتوانست در تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو عملکرد مناسبی داشته باشد.

صلاح در گفت و گو با اسکای اسپورت درباره دوران حضورش به همراه چلسی در لیگ جزیره می‌گوید: در اینجا شانسی نداشتم و دوباره برگشتم. می خواستم فوتبالم را به همه نشان بدهم. زمانی که از این تیم جدا شدم، گفتم که می خواهم برگردم، و وقتی فرصتی داشتم، دوباره آمدم. شما می‌توانید تفاوت عملکرد من نسبت به یک یا دو سال گذشته را مشاهده کنید. هر سال، هر روز، هر ساعت اینطور پیش می‌روم که خودم را اثبات کنم. من همیشه سعی می کنم ضعفم را ببینم؛ به عنوان یک بازیکن روی آن کار کنم و بهبود ببخشم.

هافبک لیورپول در ادامه صحبت‌هایش گفت: اکنون می‌توانید ببینید که بدن من از قبل متفاوت‌تر است. پایان دادن من فرق کرده و در زمین خیلی راحت هستم.

لیورپول با گلزنی و عملکرد این بازیکن خلاق منچسترسیتی را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی راه یافت. صلاح معتقد است همبازی‌های او هم تلاش به خصوصی برای این هدف داشتند: فصل خوبی داشته باشم، خیلی خوب با تیم کار می کنم، می‌جنگم تا در موقعیت های بالاتر قرار بگیریم. نمی‌توانم فراموش کنم که تیم چه چیزی را به من داد، نحوه بازی ما، نحوه حمایت از من در داخل و خارج از زمین.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز