خبرگزاری کار ایران

گسترش بی‌انگیزه مقابل سایپا؛ دغدغه مشترک شفر و قلعه‌نویی

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۴۰۸

سایپا روی کاغذ در هفته بیست و نهم کار راحت‌تری از استقلال و ذوب‌آهن دارد و این در نبرد نایب قهرمانی می‌‌تواند به سود آنها باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با نزدیک‌شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر رقابت برای کسب سهمیه بین تیم‌های بالای جدول به حساس‌ترین مرحله خودش رسیده است و در این میان 3 تیم استقلال، ذوب‌آهن و سایپا در یک نبرد حساس 3 جانبه دو دیدار پایانی خودشان را برگزار می‌کنند.

تساوی ذوب‌آهن برابر فولاد و استقلال مقابل گسترش فولاد در هفته گذشته این فرصت را در اختیار استقلال قرار داد تا با پیروزی در دیدار با سیاه‌جامگان خودش را به رتبه دوم برساند و با توجه به جایگاهش در جدول نزدیک‌ترین تیم به عنوان نایب قهرمانی است.

در حال حاضر ذوب‌آهن در هفته بیست و نهم باید به مصاف پرسپولیس برود و استقلال هم در تهران دیدار حساسی با پیکان دارد و از طرفی سایپایی‌ها دیداری خانگی با گسترش فولاد دارند که نتایج این بازی‌ها جایگاه 3 تیم را در هفته ما قبل پایانی بازی‌ها مشخص می‌کند.

در این میان کار استقلال به مراتب سخت‌تر خواهد بود چرا که پیکانی ها هنوز شانس کسب سهمیه دارند.

از طرفی ذوب‌آهن هم شاید با توجه به قهرمان شدن پرسپولیس کار راحت‌تری از شرایط عادی برابر این تیم داشته باشد ولی به هر جهت حضور قلعه‌نویی به عنوان یک رقیب سنتی برابر پرسپولیسی‌ها و تلاش سرخپوشان برای بهبود آمار خودشان نشان می‌دهد چندان برای این بازی بی‌انگیزه نیستند.

در سوی دیگر اما گسترش فولاد در میانه جدول جا خوش کرده است و کسب 6 امتیاز باقی مانده هم در بهترین حالت یک پله این تیم را بالا خواهد برد و عملاً شاگردان کریمی بی‌انگیزه‌ترین تیم لیگ در 2 دیدار پایانی خواهند بود و همین موضوع نگرانی مشترک شفر و قلعه‌نویی در 2 دیدار پایانی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز