خبرگزاری کار ایران

کلینزمن: برای آلمان سخت است قهرمانی در جام جهانی را تکرار کند

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۴۲۸

یورگن کلینزمن می‌گوید تیم ملی آلمان برای تکرار قهرمانی در جام جهانی کار بسیار دشواری دارد.

به گزارش ایلنا، مهاجم سابق تیم ملی آلمان ابراز امیدواری کرد تیم ملی کشورش اولین تیمی باشد که به دومین تیم پس از برزیل تبدیل شود که برای دو سال متوالی به قهرمانی در بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان دست پیدا کند.

کلینزمن در گفت وگو با سایت گل گفت: آلمان همیشه یکی از تیم‌های علاقه مند برای قهرمانی است. ما یک تیم خوب با بازیکنان با کیفیتی داریم اما بسیار دشوار خواهد بود که آنها عنوان قهرمانی را تکرار کنند. هر نسل رهبران و بازیکنان خاص خود را به ارمغان می آورد. در سال 2006 از هدایت تیمی که میشل بالاک، ینس لمن، الیورکان و میروسلاو کلوزه را در اختیار داشت لذت بردم.

او ادامه داد: امروز ما مانوئل نویر، تونی کروس، توماس مولر و مسعود اوزیل را دارد. هر نسلی دارای چالش‎‌های خاص خودش است. 

کلینزمن درباره اینکه مهاجم‌های نوک آلمان در حال حاضر کیفیتی همانند کلوزه ندارند را تکذیب کرد: با این موضوع مخالفم. ما در حال حاضر شماره 9های باکیفیتی مانند تیمو ورونر، ماریو گومز یا ساندرو واگنر را داریم. تیمو دارای استعداد و توانایی بسیار زیادی است که در سال گذشته در جام کنفدراسیون ها نشان داده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز