خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس جلوی ما بی‌انگیزه نیست

بوحمدان: امیدوارم صادق محرمی بعد از بازی با ما موفق باشد

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۴۷۲

مدافع - هافبک ذوب‌آهن در مورد شرایط تیمش و دیدار حساس با پرسپولیس صحبت کرد.

حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب‌آهن اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و خوشبختانه بعد از تساوی با لوکوموتیو و صعود از آسیا از نظر روحی هم وضعیت خوبی در تیم حاکم است و آماده بازی‌های بعدی هستیم.

وی در مورد تقابل با پرسپولیس گفت: بازی خیلی مهمی است و در کل ما 2 بازی مهم دیگر تا پایان فصل داریم که باید 6 امتیاز آن را بدست بیاوریم و بتوانیم به عنوان نایب قهرمانی برسیم.

بازیکن ذوب آهن در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در این دیدار بی‌انگیزه است خاطرنشان کرد: پرسپولیس قهرمان شده است و سقوط نکرده است که بی‌انگیزه باشد و فکر می‌کنم با تمام قوا و با انگیزه کامل روبروی ما قرار خواهد گرفت ولی همانطور که گفتم نیاز به 3 امتیاز داریم و محکوم به برد هستیم.

بوحمدان درمورد انگیزه انتقام شکست سنگین دور رفت مقابل پرسپولیس هم گفت: بازی خیلی بدی بود و امیدوارم دیگر چنین نتیجه‌ای برای ذوب‌آهن اتفاق نیافتد ولی ما انگیزه انتقام نداریم و تمرکزمان روی بازی و کسب 3 امتیاز و پس گرفتن جایگاه دوم جدول خواهد بود.

وی در رابطه با حضورش در دفاع چپ و تقابل با صادق محرمی اظهار داشت: هنوز مشخص نیست کادرفنی به من در چه پستی بازی بدهد و اینکه در ترکیب باشم یا نه ولی در هر صورت صادق محرمی بازیکن خوبی است و از پدیده‌های 2 سال اخیر فوتبال ایران محسوب می‌شود و امیدوارم به جز بازی مقابل ما در سایر بازی‌ها موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز