خبرگزاری کار ایران

وقتی شماره ۱۰ هم به نیمکت تبعید شد؛

دلیل خروج احمدزاده از لیست برانکو؛ سرکشی و درخواست برای بستن بازوبند کاپیتانی!

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۴۷۷

سرمربی پرسپولیس هافبک شماره 10 این تیم را تنبیه کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرشاد احمدزاده، هافبک شماره 10 پرسپولیس که از بازیکنان مورد علاقه برانکو بود و به او لقب پسر برانکو داده بودند در کمال ناباوری در دیدار اخیر این تیم مقابل السد جایی در ترکیب سرخپوشان نداشت.

ماجرای نیمکت نشینی احمدزاده از این قرار است که در دیدار پرسپولیس مقابل پارس جم که سرمربی سرخپوشان به جلال حسینی و حسین ماهینی استراحت داده بود، بازوبند کاپیتانی را به احمدنوراللهی داد و همین موضوع با دلخوری و واکنش احمدزاده همراه بود. او در آن بازی در اواسط نیمه دوم نیز با توجه به مصدومیت از سوی برانکو تعویض شد.

سرمربی پرسپولیس وقتی از این موضوع باخبر شد احمدزاده را در دیدار با السد تنبیه کرده و نامش را از ترکیب سرخپوشان در بازی با السد خط زد.

برانکو در طول دوران هدایت پرسپولیس با بازیکنان زیادی از جمله رامین رضاییان، علی علیپور، مهدی طارمی و این اواخر محسن مسلمان به مشکل خورده بود و حالا به نظر می‌رسد نام احمدزاده هم به این فهرست اضافه شده است.

شنیده می‌شود احمدزاده در دیدار هفته جاری سرخپوشان مقابل ذوب آهن هم جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز