خبرگزاری کار ایران

صد در صد در لیگ ماندنی شده ایم

عباسیان: فکر نمی کنم برای فصل بعد در مشهد بمانم/ عده ای از مسئولین دوست ندارند مشهد در لیگ برتر تیم داشته باشد!

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۴۸۹

وینگر تیم پدیده مشهد درباره دیدار با سیاه جامگان صحبت کرد.

معین عباسیان در گفت و گو با ایلنا درباره آخرین وضعیت پدیده پیش از دیدار با سیاه جامگان اظهار داشت: خدا را شکر بعد از برد مقابل نفت شرایط روحی و روانی تیم بهتر شد اما همچنان مشکلات مالی به وقت خود پابرجا است و درصد زیادی از قراردادمان باقی مانده است.

وی در ادامه افزود: دو تا سه درصد قراردادهایمان در روز بازی با نفت پرداخت شد ولی مسئولان قول داده بودند در روز یکشنبه ای که گذشت مبلغ دیگری را تزریق کنند که متاسفانه اینطور نشد و حالا تنها وعده و وعید می شنویم.

وینگر تیم پدیده در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از بازی با نفت به شرایط ایده آلی در جدول رسیدیم. حالا با آرامش خاطر به دو دیدار پایانی نگاه می کنیم. سیاه جامگان هم تیم خوبی است و خیلی متاسف هستیم که هم شهریمان به لیگ یک سقوط کرد. بازی خیلی خوبی در راه است و اگر آنها سقوطشان قطعی نیم شد این جدال جذاب تر هم می شد. حال ما برای برد به آخرین دربی قدم می گذاریم.

وی درباره شایعه مدارا کردن تیم از پیش سقوط کرده سیاه جامگان گفت: مطرح کردن چنین چیزی هم درست نیست. اصلا این گونه که شایعه شده نخواهد بود. سیاه جامگان تیم با شرافت و قابل احترامی است و خواهید دید که با تمام توان مقابل ما به میدان می رود.

عباسیان درباره اوج گیری مجددش و گل و پاس گلی که در دو سه هفته اخیر زده و ارسال کرده گفت: لیگ را خیلی خوب شروع کردم و یکی از مدعیان‌اقای پاس گلی بودم. در ادامه وقفه ای افتاد و هر چه پاس می دادم تبدیل به گل نمی شد و حسابی کلافه شدم. کمی در جدول تنزل داشتم و مصدومیت اواسط فصل هم کار را سخت تر کرد. تا آمدم به خودم بیایم درگیر مشکلات عجیب و غریب مالی شدیم و همه چیز نابود شد. حالا خدا را شکر دوباره گلزنی و پاس گل هایم را شروع کردم.

وی درباره احتمال جدایی از پدیده و خروج از مشهد اذعان داشت: همیشه جوری تمرین کردم که بهترین باشم و بهترین عملکرد را داشته باشم چرا که اهداف بلندبالایی را در سر داشتم. خدا را شکر در دو فصل اخیر نمایش نسبتا خوبی داشتم. با اینکه از خودم توقع بیشتری داشتم. هنوز دو بازی تا انتهای فصل باقیمانده است اما به احتمال خیلی زیاد دیگر در مشهد نمی مانم چرا که خیلی تحت فشار بودم. وعده  و وعیدها خیلی اذیتم کرد. تیم هم خدا را شکر دیگر نمی افتد و صد در صد ماندنی هستیم. متاسفم که نیم فصل برای سهمیه می جنگیدیم و حالا برای نیفتادن!

عباسیان در پایان درباره برگزاری بازی با سیاه جامگان در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: تشکر می کنم از کسانی که باعث شدند بازی در این ورزشگاه برگزار شود. درست است که خیلی دیر این اتفاق رخ داد اما بازهم ممنون آنها هستیم. شهر بزرگی مثل مشهد نباید دو تیم در لیگ برتر داشته باشد و این خیلی بد است. متاسفانه مسئولانی در استان هستند که دوست ندارند اصلا مشهد در لیگ برتر تیم داشته باشد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز