خبرگزاری کار ایران

‌ابراهیم‌زاده: فصل بعد هم ما در لیگ هستیم هم استقلال خوزستان/ کسی قبول نمی‌کرد در این شرایط به سپاهان بیاید

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۵۱۹

سرمربی سپاهان در مورد تقابل با استقلال خوزستان در لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، منصور ابراهیم زاده در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان، گفت: اعیاد شعبانیه را تبریک می‌گویم. بازی ما با استقلال خوزستان سخت است. هر دو تیم در شرایطی هستیم که به بهتر شدن جایگاهمان فکر می‌کنیم. 

وی افزود: وقتی در جدول به شرایط دو تیم نگاه می‌کنیم من اصلا باور نمی‌کنم این تیم‌ها برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند. سال آینده سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر هستند. استقلال خوزستان مربی جوان و با جسارتی دارد. آنها بسیار با انگیزه هستند و با دقت کار می‌کنند. هواداران خونگرمی استقلال خوزستان دارد که آنها به ورزشگاه می‌آیند و باعث ایجاد انگیزه در دو تیم می‌شوند.

سرمربی سپاهان در رابطه با اینکه آیا حضورش در سپاهان مربوط به این فصل است یا اینکه برای سال آینده هم برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: به عنوان یک اصفهانی بازیکن و مربی این تیم بوده‌ام و وقتی از سوی تیم شهرم که به آن تعلق دارم که در یکی از سخت‌ترین شرایط‌های خود بود پیشنهاد دریافت کردم با توجه به اینکه می‌دانستم خیلی‌ها در این شرایط قبول نمی‌کردند به سپاهان بیایند، من به هیچ چیزی توجه نکردم و فقط این مسئولیت را پذیرفتم. من نگاه نکردم قراردادم به چه شکلی بسته می‌شود. ما با مجموعه تیم بازیکنان تلاش‌مان را می‌کنیم و باید سال آینده بازیکنان باثباتی داشته باشیم. در ادامه می‌توانیم در رابطه با آینده با سال‌های قبل فکر کنیم. در تیم‌هایی مثل سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی که تحت تاثیر مسائلی غیر از دانش فنی هستند اگر آدم در سایر قسمت‌ها وارد شود از مسئولیت مربیگری باز می‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز