خبرگزاری کار ایران

ویسی: تا دلتان بخواهد مصدوم داریم/ملتمسانه از کمیته داوران می خواهم مراقب باشند

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۵۲۸

سرمربی استقلال خوزستان درباره دیدار با سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سپاهان، گفت: این بازی ویژه و خاصی برای فوتبال خوزستان و اصفهان است. اگر مردم رای بدهند جایگاه دو تیم اینجا نیست. امیدوارم فردا با یک بازی خوب و جوانمردانه بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم سهمیه استان را نگه داریم. امیدوارم سپاهان هم بازی خوبی انجام دهد.

وی افزود: نمی‌دانیم شرایط ما از لحاظ بازیکن، مالی، اسپانسر و ... چه خواهد شد. از اول فصل این شرایط را داریم. نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم. بازی سخت و حساسی داریم. نگاه‌مان به سایر بازی‌ها است. برنامه آینده هم دست مسئولان است و این موضوع در اختیار من نیست.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد محرومان و مصدومان تیمش، عنوان کرد:‌تا دلتان بخواهد مصدوم داریم. در ابتدای فصل همه بازیکنان ما مصدوم شدند و شاید این مسئله بی سابقه باشد. الان هم 5 مصدوم داریم که به بازی نمی‌رسند.

وی در ادامه تأکید کرد:‌ از کمیته داوران خواهش می‌کنم و ملتمسانه می‌گویم مراقب دیدارهای پایانی لیگ برتر و لیگ دسته اول باشند. بازی‌ها بسیار حساس است. برای همه اشتباه هست اما باید مراقب باشند که حقی ضایع نشود. مخصوصا در لیگ یک شرایط بسیار حساس شده و امیداورم داوری‌ها خوب باشد و مشکلی به وجود نیاورد.

ویسی در رابطه با اینکه با صعود نفت مسجد سلیمان خوزستان صاحب چهار نماینده در لیگ برتر خواهد بود، گفت: فوتبال خوزستان آنقدر غنی هست که بتواند 5 تیم داشته باشد. اینکه فقط تیم داشته باشید کافی نیست. باید امکانات مالی و بازیکنی به قدری خوب باشد که بتوانندد آبروداری کنند. اینکه خوشحال باشیم 4 تیم داریم و کسی به آنها اعتنایی نکند بیشتر لطمه می‌زند و امیدوارم این اتفاق برای فوتبال خوزستان در سال آینده رقم نخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز