خبرگزاری کار ایران

به قلعه‌نویی پیشنهاد تمدید دادیم

آذری: امثال زمانی را در این سال‌ها زیاد در ورزش دیدم/ از آجورلو نه،‌ از دست خودم ناراحتم

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۵۵۶

سعید آذری در مورد مسائل اخیر باشگاه ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص دیدار برابر پرسپولیس اظهار داشت: فوتبال کلا بازی سختی است مخصوصا با تیم‌های باهویت وشناسنامه‌دار مانند استقلال و پرسپولیس و سپاهان. این بازی بسیار جذاب خواهد بود و هواداران هر دو تیم از تماشای آن لذت خواهند برد.

وی درباره اینکه آیا ذوب آهن به دنبال جبران شکست سنگین دور رفت است تصریح کرد:‌ قشنگی فوتبال به همین است چون غیرقابل پیش بینی است ممکن است فردا یک نتیجه خوب کسب کنیم.

آذری درخصوص شکایت وزنه‌برداران از ذوب آهن تصریح ک رد: من چیزی در این خصوص نمی‌دانم و چیزی هم به من از طرف باشگاه داده نشده است.

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص تمدید قرارداد قلعه‌نویی با ذوب‌آهن بیان داشت: ما به صورت کتبی به ایشان اعلام کردیم و منتظریم بعد از بازی با نفت جلسه نهایی در این خصوص برگزار شود.

وی درباره اینکه آیا خودش فصل آینده در مدیریت باشگاه ذوب آهن خواهد ماند یا خیر خاطرنشان کرد: اگر مسئولان ذوب آهن بخواهد باز هم در مدیریت این باشگاه خواهم ماند. من از سال 1360 در سه جبهه ورزشکاری، مدیریتی و مربی‌گری در این باشگاه حضور داشتم و قصد دارم همچنان به این مجموعه خدمت کنم.

آذری در خصوص بحث جدایی تبریزی از این تیم ادامه داد: هیچ بازیکنی از ذوب آهن جدا نخواهد شد و هواداران این تیم اصفهان از این بابت نگران نباشند همه بازیکنان با ما قرارداد و فصل آینده هم در خدمت تیم خواهند بود. تبریزی از قهرمانان و بازیکنان بااخلاق ذوب آهن است و قصد جدایی ندارد.

مدیر عامل در مورد اینکه زمانی اعلام کرده بودجه 12 میلیاردی ذوب آهن از بودجه دولتی تامین می‌شود ادامه داد: من اگر مصاحبه کردم استناد به حرف‌های افتخاری مدیر عامل این باشگا ه بوده که گفته ما 20 میلیارد از بدهی‌ها را پرداخت کرده‌ایم خدمت آقای زمانی باید بگویم ذوب آهن به صورت دولتی اداره نمی‌شود بلکه سال‌هاست به صورت خصوصی تامین منابع می‌شود حتی ایشان چند روز پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بودند ذوب آهن به دست استقلال حذف خواهد شد و من هم گفتم همدان دور است ولی میدان نزدیک است من چهل است که در ورزشم و امثال ایشان را زیاد در ورزش دیده‌آیم کاش ایشان با مطالعه صحبت کند و اظهارنظر غیرکارشناسی انجام ندهد. جالب است ما به مجری تبلیغات محیطی می‌گوییم مطالبات ما را بده می‌گوید ما به پرسپولیس و استقلال داده‌ایم تا بدهی‌هایشان را تسویه کنند.

آذری در خصوص اینکه آیا با رفتن آجرلو از تراکتورسازی آیا هنوز از دست وی ناراحت است یا خیر گفت: من فقط از دست خودم ناراحت هستم چون فکر می کنم بعد از چهل سال شاید من اشتباهی به ورزش آمدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز