خبرگزاری کار ایران

دایی هنوز با تلویزیون قهر است

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۵۷۴

سرمربی سایپا بازهم راضی به صحبت با صدا و سیما نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی دایی، سرمربی سایپا مدتی است به خاطر پخش صحبت‌های یک هنرپیشه علیه خودش که در تلویزیون پخش شد، ارتباط خودش را با صدا و سیما قطع کرده است و راضی به صحبت با دوربین‌های تلویزیونی و حتی قرار گرفتن لوگوی صدا و سیما در نشست‌هایش نمی‌شود.

در جریان نشست خبری دایی پیش از دیدار با گسترش فولاد،‌ یکی از صدا برداران از صدا و سیما از علی دایی خواست که اجازه بدهد میکروفن صدا و سیما را بدون لوگو مقابل علی دایی قرار بدهد تا حداقل صدا و سیما بتواند صدای علی دایی را ضبط کند که وی در پاسخ به این حرکت گفت: من با صدا و سیما مصاحبه نمی‌کنم، من با شما مشکلی ندارم اما آنها با امثال من مشکل دارند. من باید وظیفه‌ام را به نحوه احسن انجام بدهم.

در پایان نشست خبری صدابردار صدا و سیما باز هم به سمت علی دایی که منتظر آسانسور بود رفت و از او خواست که با صدا و سیما ارتباط برقرار کند و از تریبون صدا و سیما استفاده کند و حرف‌ها و گلایه‌هایش را بازگو کند که علی دایی با این مسئله مخالف کرد و گفت: وقتی صدا و سیما به فردی آنتن می‌دهد که علیه من صحبت می‌کند و بعد به من فرصت صحبت داده نمی‌شود دیگر نمی‌توانم با صدا و سیما صحبت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز