خبرگزاری کار ایران

وضعیت مبهم آگوئرو برای جام جهانی روسیه

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۶۲۶

سرخیو آگوئرو وضعیت مبهمی برای حضو در جام جهانی روسیه دارد.

به گزارش ایلنا، پس از مصدومیت ماه گذشته سرخیو آگوئرو، مهاجم منچسترسیتی مجبور شد زانویش را به تیغ جراحان بسپارد و فصل را از دست بدهد. مهاجم آرژانیتینی پیش از مصدومیت آمار چشمگیری داشت و در 39 بازی در تمامی رقابت‌ها 30 بار گلزنی کرده بود. 

در حال حاضر شرکت آگوئرو در جام جهانی 2018 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست او به همراه آرژانتین راهی روسیه شود یا خیر. دِآگوستینو، پزشکی رسمی فدراسیون فوتبال آرژانتین می‌گوید آگوئرو تلاش سختی برای ریکاوری انجام می‌دهد.

دِآگوستینو گفت: این بازیکن 60 روز مانده به جام جهانی تمرینات را پشت سر می‌گذارد. روند بهبود او حداقل پنج هفته طول می‌کشد و هنگامی که یک مصدومیت قدیمی است، روند بهبود آنطور که باید پیش نمی‌رود. هرگز کمتر از سه یا چهار هفته یا حتی بیشتر نخواهد بود.

او ادامه داد: اینطور تصور می‌کنم او برای جام جهانی به آمادگی صد در صد نرسد. آناتومی هر بدن فرق می‌کنند و بستگی دارد که بدانیم با چه چیزی رو به رو هستیم. پزشکان سعی کردند مسئله را به صورت محافظه کارانه و بدون جراحی حل کنند، اما آنها ناموفق بودند. آرتروسکوپی فرآیندی است که شما برای آسیب های قدیمی انجام می‌دهید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز