خبرگزاری کار ایران

نگاهی بر هفته بیست و نهم لیگ برتر از نیمه پر لیوان/ عجب لیگ جذابی!

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۶۶۶

هفته بیست و نهم لیگ برتر با اتفاقات جالبی همراه خواهد بود.

به گزارش ایلنا، خیلی زودتر از آنچه تصور می شد به ایستگاه یکی مانده به‌آخر لیگ هفدهم رسیدیم. چه می شود یک بار هم لیگ وطنی را بدون مشکلات عدیده اش ببینیم و درباره اش صحبت کنیم. این هفته از رقابت ها نیز جذابیت های فراوانی دارد و ما را مجبور می کند تا پا به پای معمولی ترین پیکارش هم پیش برویم.

برای نخستین بار تمام بازی ها به صورت همزمان برگزار می شود. ابتدا به ورزشگاه ثا من که نه، به امام رضا(ع) می رویم تا شاهد برگزاری اولین بازی حساس در آن باشیم. قرار است اولین و شاید‌آخرین دربی استان خراسان در این ورزشگاه به انجام برسد. درست که نوش دارو پس از مرگ سهراب به دستش رسیده اما تماشای بازی این دو تیم که تکلیفشان مشخص است؛ خالی از لطف نخواهد بود.

از مشهد به پایتخت فرهنگی جهان اسلام قدم می گذاریم. به ورزشگاه فولادشهر می رویم تا شاهد دوئل ژنرال و پروفسور باشیم. پروفسوری که با برد 4-0 در بزای رفت تیم قلعه نویی را راه انداخت و باعث شد آنها به بهترین تیم نیم فصل دوم تبدیل شوند. ذوب آهن در اردیبهشت فوق العاده دشواری که دارد می بایست استارت خود را با تیم سرخپوش تهرانی بزند و اختتامیه اش را در برابر آبی پوشان در ورزشگاه آزادی به اتمام برساند.

ورزشگاه غدیر میزبان یک جدال فوق العاده حساس خواهد بود. استقلال خوزستان با ویسی رو در روی تیمی قرار می گیرند که بدترین عملکرد تاریخ خود را پشت سر گذاشت. آنها در حالی به پست هم خوردند که برد برایشان از نان شب هم واجب تر است. حالا باید دید عبدالله خودش را فدای تیم سابقش می کند یا طلایی پوشان پای نامه بقای استقلال خوزستان مهر می زنند.

در سردارجنگل رشت سرخهای شمال و جنوب به هم رسیده اند. فولادی که اِن هفته از آخرین بردشان می گذرد و سپیدرودی که با علی کریمی عادت کرده داخل خانه سه امتیاز بگیررد و خارج از خانه تمام امتیازات را به رقبا هبه کند. فولاد اندک شانس برای سهمیه دارد و سپیدرود اندک خطر برای سقوط. با این حال تماشای این دیدار به شما توصیه می شود.

اگر طالب دیدن تراکتور بدون سردار آجرلو هستید پس ساعت 18 بعد از ظهر بیننده بازی پرشورها مقابل صنعت نفت باشید. ساغلام آخرین بازی خود را به احتمال فراوان در یادگار امام پشت سر می گذارد و حریف آن ها تیمی است که سرمربی اش، گزینه سرمربی گری این تیم در لیگ بعدی خواهد بود! یعنی به عبارتی احتمالا ساغلام باید رو در روی جانشین خود به میدان برود و شاید سکوهای سرخ، برای سرمربی محبوب خود کف و سوت هم بزند!

در دستگردی مثلث آر تی جی مهیای این است تا به اردوی تیم فیروز کریمی حمله کند و آنها را منهدم کند. تیم دایی با طراوت تر از هر زمانی در 4 بازی قبلی خود 100 درصد امتیازات را به دست آورده و حداقل دو گل به ثمر رسانده است. برای تماشای این مسابقه باید به منطقه اکباتان بروید و در ورزشگاه دستگردی این دیدار را ببینید.

در ورزشگاه تختی جم پارس باید از نفت تهران میزبانی کند. شاید در نزدیکی خلیج فارس حکم سقوط تیم افاضلی امضا شود. آنها باید تیم تارتاری را شکست دهند که نه می بازد و نه می برد! حالا باید دید پارس هفته آخر را تشریفاتی می کند یا در هفته سی ام حساسیت ها به قوت خود باقی می ماند.

در نهایت به ورزشگاه آزادی وارد می شویم. یک جدال شش امتیازی بین مدعیان کسب سهمیه. شفر و جلالی در حالی به مصاف هم می روند که راند اول مبارزه شان در قلعه حسن خان برنده نداشت اما حالا شاید بهترین فرصت برای یک جدال تماشایی باشد. شما چه فکر می کنید؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز