خبرگزاری کار ایران

با تیمی بازی داریم که برای سهمیه بسته شده بود

امامی فر: دوست داریم لذت ماندگاری در لیگ برتر حاصل تلاش خودمان باشد

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۶۷۶

مربی سپیدرود رشت گفت: دوست داریم ماندنمان در لیگ برتر حاصل تلاش خودمان باشد نه نتایج سایر بازیها.

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپیدرود و فولاد خوزستان اظهار داشت: با وجود مشکلات حاشیه‌ای و شرایطی که این هفته به وجود آمد، تصمیم گرفته بودیم اینجا نباشیم، اما بحث اخلاق حرفه‌ای باعث شده اینجا باشیم. بازی حساسی داریم و نیازمان به سه امتیاز مبرم است.طبق گفته علی کریمی و تفکری که در تیم ایجاد کرده، دوست داریم لذت ماندگاری سپیدرود در لیگ برتر حاصل تلاش خودمان باشد، نه نتایج تیم‌های دیگر. به همین دلیل با این تفکر بازی کردیم و مقابل تیم‌های صاحب‌نام لیگ توانستیم امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: همه تیم از جمله بازیکنان، کادرفنی، پزشکی و تدارکات براین اساس تلاش می‌کنند و فردا هم تلاش خواهیم کرد به پیروزی برسیم تا بقای سپیدرود قطعی شود. یک بحث در خصوص نظارت تمام کمیته‌های فدراسیون از جمله داوری، دوپینگ، اخلاق و... است که شاهد فوتبالی پاک در این هفته‌های پایانی باشیم تا لیگ به خوبی به پایان برسد.

امامی فر با بیان اینکه «مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که برای سهمیه آسیایی بسته شده بود» خاطر نشان کرد:  ما می‌دانیم با تیمی بازی داریم که هدف‌گذاری ابتدای فصلش کسب سهمیه آسیایی بوده است. دو بازی آخر آنها مقابل ذوب‌آهن و پارس جنوبی نشان می‌دهد تیمی پرتلاش هستند و بازی خوبی انجام می‌دهند. با این حال فولاد داخل و بیرون خانه نوسان زیادی داشته است که ما به این مسئله توجه نمی‌کنیم، چون بالاخره با فولادی بازی داریم که بازیکنان خوبی دارد، کادرفنی‌اش خوب است و شرایط خوبی دارد.

وی ادامه داد: ما در بازی‌های قبل شرمنده هواداران شدیم و آنها واقف هستند که در بازی‌ها و انگیزه تیم تأثیر دارند و خودشان در بازی با تراکتورسازی دیدند زمانی که تیم تحت فشار بود، آنها کمک کردند تا تیم از آن شرایط سخت خارج شود و سه امتیاز را کسب کند. امیدوارم که برای بازی فردا هم این حمایت را از تیم داشته باشند.

امامی‌فر درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: مصدوم و محروم نداریم و خوشبختانه همه بازیکنان در خدمت تیم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز