خبرگزاری کار ایران

محمدحسین کریم زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

کسی جرات ندارد با بازیکنان مس رفسنجان تماس مشکوک بگیرد

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۷۲۴

​مس رفسنجان با درخشش محمدحسین کریم زاده، در خانه ماشین سازی با نتیجه 1-1 متوقف شد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین کریم زاده بازیکن جوان تیم مس رفسنجان در این فصل در اکثر بازی‌های این باشگاه حضور داشت و علاوه بر بازی زیبا، نقش مهمی نیز در ثبت نتایج خوب رفسنجانی‌ها داشت. گفتگوی خبرنگار ایلنا را به کریم زاده در ذیل می‌خوانید:

* در مورد بازی با ماشین سازی توضیح بده. چه شد که مساوی کردید؟

بازی سختی بود. 1-0 از حریف جلو بودیم و نبض بازی را نیز در اختیار داشتیم و به بازی احاطه داشتیم اما یک صحنه که دوست ندارم در موردش صحبت کنم، داور برای حریف پنالتی گرفت و همان سبب شد تا بازی با تساوی خاتمه یابد. درکل بازی از نظر فنی خیلی بود بود.

* این هفته با ایرانجوان بازی داریدY یک تیم دیگر پائین جدولی. می‌توانید امتیاز بگیرید؟

برایمان مهم نیست که حریف ما ته جدولی است یا برای صعود می‌جنگد. کادرفنی با این ذهنیت ما را وارد زمین می‌کند که برای هر بازی، باید برنده از زمین خارج شویم. همانند سایر بازی‌ها، در این بازی نیز با تمام قوا وارد زمین می‌شویم و هدف ما، کسب 3 امتیاز مسابقه است.

* به برخی باشگاه‌ها تماس‌های مشکوکی درخصوص عدم تغییر نتایج زده شده. به شما نیز زنگ زدند؟

نه. خوشبختانه همگان می‌دانند که باشگاه مس رفسنجان، اهل چنین کارهایی نیست و ما شرافت خودمان را به هیچ چیزی نمی‌فروشیم. کادرفنی تیم ما حتی این موضوعات را در تمرینات نیز مطرح نمی‌کند زیرا به ما اطمینان کامل دارند و فقط کار فنی می‌کنیم تا روز به روز بهتر شویم.

* آمار و ارقامت امسال خیلی خوب بوده. فصل بعد هم رفسنجان می‌مانی؟

خداروشکر امسال از نظر فوتبالی خیلی شرایطم ایده‌آل بود. توانستم در اکثر بازی‌ها به عنوان بازیکن فیکس به میدان بروم. هر فوتبالیستی دوست دارد به لیگ برتر برود و در آنجا فوتبال بازی کند اما هدف من این نیست. دوست دارم مورد توجه کادرفنی تیم ملی امید قرار بگیرم و سپس به تیم ملی بزرگسالان برسم. همه چیز ممکن است در مورد آینده‌ام رخ دهد. با باشگاه قرارداد دارم و انشالله آخر فصل در این خصوص بیشتر فکر خواهم کرد.

* به اهداف ورزشی‌ات در این فصل رسیدی؟

فکرش را نمی‌کردم اینقدر برای تیم مثمر ثمر باشم. من از 3 سال پیش در لیست بزرگسالان باشگاه بودم. در آخرین بازی لیگ یک مس سه سال قبل، اولین بازی لیگ یکی خودم را صورت دادم و فصل قبل نیز در نیم فصل دوم اکثر بازی‌ها را فیکس بازی کردم اما امسال، از همان ابتدا موفق شدم یار ثابت تیم شوم که این مهم را مدیون آقای سامره هستم که به من فرصت بازی داد.

* از علی سامره حرف زدی. کار کردن با یکی از اسطوره‌های استقلال چه نقشی در پیشرفتت داشت؟

اگر آقای سامره نبودند من نیز شاید اینقدر کارایی برای باشگاه نداشتم و به طبع، چنین بازی‌های خوبی را نیز ارائه نمی‌دادم اما ایشان تا آخرین لحظه پشت ما بازیکنان جوان ایستاده است و جا دارد یک تشکر ویژه از ایشان بکنم که نقش بزرگی در شکوفایی من داشت. فوتبالم را مدیون ایشان هستم و لطف ایشان را هیچگاه فراموش نمی‌کنم.

* حرف پایانی.

از آقای سامره و عوامل باشگاه تشکر می‌کنم که با بها دادن به ما بازیکنان بومی، فوتبال رفسنجان را مجدد زنده کردند. جا دارد از خانواده‌ام که در تمامی مشکلات کنارم ایستادگی کردند و همچنین دوستان خوبم که به من مشاوره می‌دهند تشکر کنم و انشالله بتوانم با رسیدن به اهدافم، پاسخ محبت‌هایشان را بدهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز