خبرگزاری کار ایران

یک ماه‌ سخت و سرنوشت‌ساز برای ذوبی‌ها؛

اردیبهشتِ جهنم ذوب‌آهن و قلعه‌نویی

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۸۴۵

ذوب‌آهن یک ماه سخت و جهنمی فوتبالی در پیش خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن با هدایت قلعه‌نویی تا اینجای کار فصل موفقی را پشت سر گذاشته و بالانشینی در جدول رده‌بندی لیگ برتر تا پایان هفته بیست و هشتم و مدعی نایب قهرمانی بودن این تیم و همچنین صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کارنامه موفقی برای سرمربی ذوبی‌ها در اولین فصل حضورش روی نیمکت این تیم بوده است.

از طرفی فصل هنوز تمام نشده است و 2 دیدار دیگر پیش روی ذوبی‌هاست که رتبه آنها رد پایان فصل بستگی زیادی به نتیجه 2 بازی حساس پیش رو خواهد داشت.

قلعه‌نویی عصر امروز و از ساعت 18 شاگردانش را در یک بازی سخت و حساس به مصاف پرسپولیس می‌فرستد و در هفته پایانی رقابت‌ها هم در تهران میهمان نفت تهران است که اگر امروز سقوط این تیم مسجل نشود، هفته آخر در حالی بازی می‌کند که آخرین فرصتش برای بقا در لیگ برتر خواهد بود و همین موضوع کار ذوبی‌ها را دشوار خواهد کرد.

این دو دیدار پایان روزهای سخت قلعه‌نویی در فصل جاری نیست و ذوبی‌ها پس از فارغ شدن از این دو دیدار حساس تازه باید آماده مصاف آسیایی با استقلال و شاگردان شفر شوند.

ذوبی‌ها 18 اردیبهشت در اصفهان میزبان استقلال خواهند بود و در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی 25 اردیبهشت میهمان آبی‌پوشان خواهند بود و برای صعود از این مرحله از رقابت‌ها باید از سد یکی از آماده‌ترین تیم‌های این روزهای ایران و آسیا عبور کند.

سنجش کارنامه قلعه‌نویی در ذوب‌آهن در فصل جاری بستگی زیادی به نتیجه این 4 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز دارد و باید دید ذوبی‌ها که فصل سخت خود را تا اینجا با موفقیت پشت‌سر گذاشتند از این 4 بازی مهم چطور خارج خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز