خبرگزاری کار ایران

جلالی: خورشیدی سعی کرد با شجاعت قضاوت کند / صادقی را می‌بخشم

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۳۷

سرمربی پیکان در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال تهران گفت: داور بازی امروز سعی کرد با شجاعت قضاوت کند و نباید با عصبانیت با او برخورد شود.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال تهران گفت: از بچه‌ها ممنونم ما فوق العاده بازی کردیم و برای اینکه اثبات کنم شما میتوانید ببینید در خط هافبک ما سه بازیکن 18، 20 و 21 ساله بودند. همه جوره از آنها راضی هستند و شایسته بودند و شایسته هر تقدیری هستند. درست است پنجم جدول هستیم اما این ملاک نیست و از همه آنها ممنونم. به خاطر اشتباهمان باختیم. 

او ادامه داد: امیرحسین صادقی در این دو سال یکی از بهترین بازیکنان ما بوده و به خاطر زحمت هایی که برای ما کشیده و قدردان او هستیم، از اشتباهش در پایان بازی چشم پوشی می‌کنم. آنقدر خوب بودیم در این بازی امتیاز بگیریم اما نشد.

جلالی در پاسخ به این سوال که اشتباه امیرحسین صادقی در پایان بازی مشکوک بود، گفت: صادقی مشکوم بازی نکرد و کاملا در این دوساله خوب بوده و امروز خوب نبود. فقط گره آنها را می‌توانست ضربه ایستگاهی باز کند و تنها راهی که قرار بود استقلال گل بزند از روی شروع مجدد بود. جبران هم کردیم و روی بازی هم مسلط شدیم اما روی اشتباه آخر بازی را واگذار کردیم.

سرمربی پیکان درخصوص اینکه مصدومیت‌ها و محرومیت ها در این فصل موجب شد تا پیکان نتیجه دلخواه نگیرد، بیان داشت: در طول فصل همیشه درصد آسیب دیدگی بازیکنانمان بالا بود. ثاقبی، آقاخان، مهران موسوی مصدوم های ما هستند و  بارانی محروم بود. فکر می‌کنم با بضاعتی که داشتیم خیلی خوب بودیم و ما مقابل تیمی بازی کردیم که از نظر نفرات قابل قیاس نبودیم و به آنها تبریک می‌گویم.

جلالی در پاسخ به این سوال که در واکنش به عصبانیت شفر به او چه گفته، اظهار داشت: گفت و گویی با شفر نداشتم. به او گفتم چرا به داور اعتراض می کنی، اشتباه است که داوری که با شجاعت کار می‌کند مورد عصبانیت قرار بگیرد. بازی قبلی برای ما پنالتی گرفتند و داور مردود اعلام کرد اما اعتراض نکردیم. داور بازی امروز سعی کرد با شجاعت قضاوت کند و نباید با عصبانیت با او برخورد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز