خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۹۹

استقلال و ذوب‌آهن با هرکدام 2 بازیکن بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ هفدهم هم با انجام هشت بازی همزمان در روز یکشنبه  اردیبهشت به پایان رسید و تنها یک هفته دیگر تا پایان ماراتن این فصل باقی مانده است.

این هفته‌ از رقابت‌ها حساسیت بالایی برای تیم‌هایی داشت که درگیر جنگ بالانشینی و کسب سهمیه و یا فرار از خطر سقوط بودند و در این میان برخی از بازیکنان در ترکیب تیمشان خوب و تاثیرگذار ظاهر شدند و برخی دیگر در حد انتظار نبودند.

در این متن تیمی منتخب از بهترین بازیکنان این هفته از رقابت‌ها را تشکیل داده‌ایم:

 

دروازه‌بان: فرناندو دخسوس (گسترش فولاد)

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

روز چندان سختی مقابل مهاجمان سایپا نداشت و عملکرد خوب خط دفاعی باعث شد زیاد تحت فشار قرار نگیرد ولی در چند صحنه‌ای که مهاجمان حریف روی دروازه‌اش ایجاد کردند موفق ظاهر شد و اجازه تولید خطر روی دروازه را نداد تا با کمک تیر دروازه که مانع از گل شدن پنالتی شد یک کلین‌شیت مهم ثبت کند.

 

دفاع راست: میلاد فخرالدینی (ذوب‌آهن)

یک روز فوق‌العاده را پشت‌سر گذاشت و با سرعت بالا و دوندگی خوب خودش جناح چپ پرسپولیس را در دفاع و حمله آزار داد و نتیجه نفوذهای خوبش روی دروازه سرخپوشان زدن گل اول تیمش و ایجاد زمینه پیروزی و کسب یکی از مهم‌ترین 3 امتیازهای فصل ذوب‌آهن شد.

 

دفاع میانی: میثم تهیدست (سپیدرورد)

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

مدافع میانی رشتی‌ها روز موفقی برابر فولاد داشت و توانست با یک بازی خوب و حساب شده موقعیت‌های زیادی از حریف و مهاجمان حریف دفع کند و نقش بسزایی در یک امتیاز بدون گل تیمش که خیلی حیاتی و ارزشمند بود داشته باشد.

 

دفاع میانی: احمد زنده‌روح (گسترش فولاد)

خط حمله زهردار و موفق این روزهای سایپا برابر گسترش فولاد نتوانست کاری از پیش ببرد چرا که دو مدافع میانی این تیم عملکرد خوبی داشتند و زنده‌روح در این میان نقش پررنگ‌تری در بسته ماندن دروزاه گسترش فولاد داشت.

 

دفاع چپ: آرمان قاسمی (پیکان)

یک سوپر گل برابر استقلال به ثمر رساند و در سایر دقایق بازی هم به خوبی در پست خود ایفای نقش کرد تا آبی‌های پایتخت روز سختی برای کسب 3 امتیاز بازی خانگی داشته باشند و تا دقایق پایانی درگیر زدن گل برتری باشند.

 

هافبک دفاعی: امید ابراهیمی (استقلال تهران)

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

حسابی به روزهای اوج خودش برگشته است و در قلب خط هافبک آبی‌پوشان به یک نقطه اتکا برای کادرفنی و سایر بازیکنان تبدیل شده است که هم نقش تخریبی خود را در قابل بازی حریف به خوبی ایفا می‌کند و هم در انتقال توپ به خط حمله و بازیسازی موفق عمل می‌کند.

 

هافبک هجومی: روح‌الله سیف‌اللهی (پارس جم)

روز خوبی برابر نفت تهران در حال سقوط داشت و توانست با بازی خوب خودش و گلی که به ثمر رساند نقش موثری در پیروزی 3 بر صفر تیمش ایفا کند و تکلیف دومین سهمیه سقوط لیگ برتر را هم با کمک تیمش روشن کرد و نفتی‌ها را با لیگ یک  فرستاد.

 

هافبک هجومی: محمدرضا حسینی (ذوب‌آهن)

شروع خوبی در بازی نداشت و خشونت در بازی وی باعث شد لطف داور مانع از اخراجش از زمین شود ولی در ادامه رفته رفته بهتر شد تا تبدیل به ستاره تیمش شود و با ارسال 2 پاس گل، مهم‌ترین نقش را در پیروزی با ارزش ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس ایفا کند.

 

مهاجم: یونس دلفی (استقلال خوزستان)

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

در روزی که تیمش برای بقا می‌جنگید یک بازی عالی از خودش به نمایش گذاشت و 2 بار دروازه سپاهان را باز کرد تا نقش اصلی پیروزی 3 بر 2 تیمش را ایفا کند و روز خوبی در جشن بقای استقلال خوزستان سپری کند.

 

مهاجم: کی‌روش استنلی (ذوب‌آهن)

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

بازی خوبی در طول نود دقیقه داشت و توانست با استفاده از قدرت بدنی و بازی هوایی خود بارها خط دفاع پرسپولیس را دچار مشکل کند تا در نهایت روی یک ضربه کرنر گل دوم و پیروزی بخش تیمش را هم به بیرانوند زد.

 

مهاجم: مامه تیام (استقلال تهران)

بعد از بازگشت از مصدومیت هنوز با دوران اوج خود فاصله دارد ولی بازی با پیکان نشان داد وی در حال برگشتن به دوران خوب خودش است و بازی خوبی که برابر پیکان از خودش به نمایش گذاشت با گلی که زد تکمیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز