خبرگزاری کار ایران

استقلال - سپاهان، آخرین حضور سرمربی طلایی‌پوشان روی نیمکت؛

جدایی ابراهیم‌زاده قطعی است

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۲۷۷

سرمربی سپاهان تنها یک بازی دیگر روی نیمکت این تیم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان که ضعیف‌ترین فصل خود در تاریخ لیگ برتر را از نظر نتیجه‌گیری تجربه می‌کند، در آستانه تغییرات زیادی است که هفته آینده و پس از پایان بازی با استقلال کلید خواهد خورد.

یکی از تغییراتی که تقریباً قطعی به نظر می‌رسد، جدایی منصور ابراهیم‌زاده از کادرفنی است که مسئولان باشگاه از عملکرد وی در طول بازی‌هایی که سرمربی این تیم بوده رضایت ندارند.

ابراهیم‌زاده از بازی با پرسپولیس هدایت سپاهان را بر عهده گرفت و 2 بر صفر شکست خورد و در طول 8 دیداری که هدایت این تیم را بر عهده داشته 3 باخت، 3 تساوی و تنها 2 پیروزی بدست آورده که مطابق با انتظارات مدیریت باشگاه نبوده است.

مدیران سپاهان در طول هفته‌های گذشته در پاسخ به ماندن ابراهیم‌زاده برای فصل آینده، شرایط را به نتایج بازی‌های باقی‌مانده ربط دادند و اعلام کردند با توجه به اینکه تیم چه نتیجه‌ای بگیرد تصمیم خواهند گرفت.

با این وجود در هفته‌های اخیر صحبت‌هایی از مذاکره باشگاه با گزینه‌های مختلف مطرح شده است که اگرچه با تکذیب مسئولان باشگاه همراه بوده ولی مانند جریان مذاکره با جپاروف و محسن مسلمان به نظر نمی‌رسد چندان هم دور از واقعیت بوده باشد.

سپاهان روز گذشته از استقلال خوزستان هم شکست خورد تا در رتبه چهاردهم جدول قرار بگیرد و این آتش خشم هواداران را بیش از پیش شعله‌ور کرده است. این عصبانیت ادامه همان عصبانیتی است که پیش از این باعث ورود استاندار اصفهان و کنار رفتن کرانچار و طاهری از باشگاه شده بود.

طبق شنیده‌ها ابراهیم‌زاده پس از پایان بازی با استقلال از این تیم جدا خواهد شد و فعالیت سپاهانی‌ها در نقل و انتقالات و معرفی سرمربی جدید که به صورت غیررسمی آغاز شده بود، به شکل رسمی شروع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز