خبرگزاری کار ایران

کعبی: خیلی‌ها در رشت دلشان برای سپیدرود نمی‌تپد / علی کریمی تنهاست

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۳۹۶

کاپیتان سپیدرود رشت پس از بقای این تیم در لیگ برتر از اتفاقات عجیب مالکیت این باشگاه صحبت کرد.

حسین کعبی در گفت و گو با ایلنا، درباره تساوی مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: بازی فوق العاده ‌ای بود و می‌توانستیم برنده شویم اما حریف هم آماده حاضر شد. آنها برای نایب قهرمانی تلاش می‌کنند و ما هم برای دور شدن از منطقه سقوط با هواداران بی نظیرمان بازی کردیم. هر دو تیم بازی بی نظیری را به نمایش گذاشتند. در این بازی سیروس پورموسوی را دیدم و از ملاقات با او خوشحال شدم چون به او مدیون هستم.

او ادامه داد: از هفته‌ها قبل برخلاف سودجویان گفته بودیم سپیدرود ماندنی است. مطمئن بودم چون خیلی‌ها هستند که دلشان برای سپیدرود نمی‌تپد. به دنبال باندبازی و دلالی بودند تا کمک به تیم مردمی. از خوشحالی مردم یک شهر خوشحالم. حالا باید آنها سکوت کنند؛ آنهایی که تنها گذاشته بودند. 

کاپیتان سپیدرود افزود: ما متاسفانه مالک نداریم. خودمان مالک هستیم. کسی که دقیقه 70 به ورزشگاه می آید و چند دقیقه بعد ورزشگاه را ترک می‌کند، چطور مالکی است؟ برایم فرقی نمی‌کند که من را بخواهد یا نه! کسی که تیمش را تا دقیقه 90 حمایت نکند را قبول ندارم. شما مالک باشگاه فولاد را ببینید به رشت آمد چون برای بازیکنانش احترام قائل است.

کعبی درباره اینکه با وجود این شرایط چه سرنوشتی برای فصل آینده رقم می‌خورد، گفت:  قطعا کار دشواری خواهد بود. در حال حاضر افرادی پشت مالک تیم هستند که نمی‌گذارند ایشان برکنار شود و سرمایه گذاری کنند. اینطور یک شهر ضرر می‌کند و هواداران هم همینطور. این واقعیت حال حاضر سپیدرود است. علی کریمی تنهاست.

مدافع سرخپوشان گیلانی درباره صحبت‌های علی کریمی پس از این بازی اظهار داشت: به ما گفت دم شما گرم که این کار را انجام دادید. دست خالی این نتایج را رقم زدیم. فجرسپاسی 48 درصد پول گرفته ما حدود 45 درصد! وقتی دیدیم کسی که پشت کریمی و بازیکنان نمی‌ایستد، هم قسم شدیم تیم را نگه داریم. آقای کریمی به تمامی بازیکنان از جیب خودش پاداش داد.

حسین کعبی درباره وضعیت قراردادش با سپیدرود گفت: در پایان فصل قراردادم تمام می‌شود و در حال حاضر به بازی بعدی فکر می‌کنم تا بعدا در این باره تصمیم گیری کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز