خبرگزاری کار ایران

اقای گل لیگ هفدهم زیر ذره بین اعداد و ارقام/ شماره 70 پرسپولیس، ممتاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۴۱۳

مهاجم پرسپولیس با 19 گل به کار خود در لیگ هفدهم پایان داد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر در حالی به انجام رسید که پرسپولیس در برابر ذوب آهن با نتیجه 2-1 شکست خورد. بدترین اتفاق این مسابقه مصدمیت علی علیپور از ناحیه همسترینگ بود. حادثه ای که باعث شد این بازیکن دیدار هفته آخر مقابل سپیدرود را از دست بدهد و به نوعی لیگ برایش به اتمام برسد.

با توجه به فاصله 6 گله به وجود آمده بین علیپور و نزدیک ترین تعقیب کننده اش یعنی مرتضی تبریزی باید مهاجم 22 ساله سرخپوشان تهرانی را آقای گل هفدهمین دوره بدانیم. این مهاجم قائمشهری موفق شد به بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر تبدیل شود و از مهدی طارمی و محسن خلیلی که 18 گل در یک فصل زده بودند پیشی بگیرد. گرچه این بازیکن موفق نشد به رکورد 24 گل رضا نوروزی برسد.

علیپور در نیم فصل اول 10 گل زد و در نیمه دوم لیگ موفق به زدن 9 گل شد. این بازیکن 12 گل خود را خارج از ورزشگاه آزادی به ثمر رساند و تنها 7 گل در ورزشگاه‌آزادی به ثمر رساند. آقای سر به زیر تیم برانکو، به 11 تیم در این فصل گل زد و تنها تیمهای پدیده مشهد، نفت تهران، پارس جنوبی جم، فولادخوزستان از گزند او در امان ماندند.

علیپور در این فصل مقابل سپاهان، صنعت نفت، سایپا و ذوب آهن دبل کرد و با زدن 4 گل به صنعت نفت، بیشترین زهر خود را به این تیم زردپوش وارد کرد. مهاجم پرسپولیس 6 گل به تیمهای خوزستانی زد؛ 5 بار دروازه تیمهای تهرانی را باز کرد؛ اصفهانی ها 4 بار از او گل دریافت کردند؛ سهم تبریزی ها دو گل بود و در نهایت تیمهای مشهدی و گیلانی هم یک بار از شماره 70 تیم برانکو گل خوردند.

علیپور تمام گل های خود را در این فصل در 17 دقیقه به ثمر رساند. او در دقایق 22 و 70، زهردار تر از همیشه بود و توانست دو گل در هر یک از این دقایق وارد درو.ازه حریفان کند. علیپور 9 گل در نیمه اول زد و 10 گل در 45 دقیقه دوم به تیمهای رقیب زد.

علیپور در 15 دقیقه دوم بیشترین گل خود را به حریفان زد. به ثمر رساندن 6 گل حدفاصل دقایق 16 تا 30. او همچنین در 15 دقیقه پنجم و ششم، موفق به زدن 4 گل شد. در 15 دقیقه اول و چهارم دو گل به ثمر رساند و در 15 دقیقه سوم موفق به زدن تنها یک گل شد.

حالا کار مهاجم جوان و‌ آینده دار پرسپولیس در این فصل به اتمام رسید. او در فصلی که به یک باره از انتخاب سوم به نفر اول نوک پیکان تبدیل شد نمره قبولی را با موفقیت گرفت اما باید بداند در لیگ هجدهم انتظارها از او دوچندان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز