خبرگزاری کار ایران

توتی: بازی‌های لیورپول را به خاطر صلاح دنبال می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۴۲۱

اسطوره باشگاه رم گفت: این فصل تعداد زیادی از بازی‌های لیورپول را دیده‌ام، به خصوص به این دلیل که محمد صلاح در حال حاضر در این تیم بازی می کند، من همواره آن را دنبال کرده‌ام.

به گزارش ایلنا، فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم پیش از مصاف شاگردان سمپائولی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: زمانی که نام باشگاه لیورپول را می‌شنوم، در ذهنم احترام، عظمت، یک تیم بزرگ، هواداران متعصب و یک الگو برای دنبال کردن شکل می‌گیرد. علیرغم نتیجه ناموفق، خاطرات هوبی از بازی در ورزشگاه آنفیلد دارم. جو، احساس، شور و شوق طرفداران بسیار چشمگیر بود.

او ادامه داد: واضح است، اگر من به فینال جام اروپا در سال 1984 فکر کنم، این یک خاطره تلخی است، بنابراین احتمال دارد از این قرعه اجتناب کنیم. اما ما برای این مرحله شانس انتخاب یکی از سه تیم برتر حال حاضر جهان بودیم و باید با لیورپول بازی کنیم.

توتی درخصوص رشد محمد صلاح، بازیکن فصل گذشته رم، در لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ گفت: این فصل تعداد زیادی از بازی‌های لیورپول را دیده‌ام، به خصوص به این دلیل که محمد صلاح در حال حاضر در این تیم بازی می کند، من همواره آن را دنبال کرده‌ام. به خصوص پس از قرعه کشی نیمه نهایی در طول چند روز گذشته بازی‌های آنها در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کردم و واقعا فکر می کنم این یک بازی دشوار برای هر دو تیم است.

بازیکن اسبق جالورسی عنوان کرد: تا حدودی شگفت زده‌ام که صلاح در اولین فصل حضور اینگونه پیشرفت داشته است. اما از سوی دیگر اینکه کلوپ، یکی از بهترین مربیان حال حاضر، این کار را انجام داده طبیعی است. آنها صلاح را در شرایطی قرار دادند که بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز