خبرگزاری کار ایران

جهانیان: مقصر اصلی سقوط نفت گل محمدی بود

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۴۲۸

مالک سابق نفت تهران گفت: وظیفه گل محمدی در ورزش جوانان استان تهران این بود که با توجه به حقوقی که از بیت المال می‌گیرد به ورزش خدمت کند اما ایشان بر عکس عمل کرد.

حمیدرضا جهانیان مالک سابق نفت تهران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص سقوط نفت تهران به لیگ یک اظهار داشت: سقوط این تیم خیلی ناراحت شدم تمام تلاش ما این بود که نفت تهران در لیگ برتر بماند. اولین واگذاری یک تیم فوتبال به بخش خصوصی بود وزارت نفت این کار را انجام داد اما متاسفانه عدم همکاری ورزش تهران باعث شد که تیم به حاشیه برود حتی التهابی که برنامه 90 استارت آن را زد و به جای اینکه موانع را از راه بردارد شروع به کارشکنی کرد و همین باعث شد این اتفاقات برای نفت تهران بیفتد.

مالک سابق نفت تهران افزود: وظیفه گل محمدی در ورزش جوانان استان تهران این بود که با توجه به حقوقی که از بیت المال می‌گیرد به ورزش خدمت کند اما ایشان بر عکس عمل کرد و خیلی ما را اذیت کرد و به جای اینکه پروانه را تمدید کند هر روز علیه ما شروع به مصاحبه کرد. همین اتفاقات باعث شد من به وزیر نفت یک پیامک بفرستم و انصراف خودم را از تیم‌داری اعلام کنم چون پیش بینی می‌کردم این اتفاقات برای نفت به وجود بیاید. متاسفانه با مدیر بعدی هم هیچ گونه همکاری نشد شما نگاه کنید شرایط سپیدرود خیلی بدتر از تیم نفت بود اما اداره کل ورزش جوانان در این استان از تیم حمایت کرد و باعث شد تیم روحیه بگیرد. به نظر من گل محمدی مقصر اصلی افتادن تیم نفت به لیگ یک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز