خبرگزاری کار ایران

تارتار: برای سقوط پاس و راه آهن متاسفم / فعلا به تمدید قرارداد فکر نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۴۴۸

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: نفت آمده بود سه امتیاز را بگیرد و با دو مهاجم بازی را آغاز کرد اما از فضاهایی که ایجاد شد بهترین استفاده را انجام بدهیم.

مهدی تارتار در گفت وگو با ایلنا، درباره دیدار مقابل نفت تهران گفت: برای ما نتیجه چندان اهمیت نداشت و کیفیت بازی خیلی زیبا بود. هجومی بازی کردیم و زود هم به گل رسیدیم. نفت آمده بود سه امتیاز را بگیرد و با دو مهاجم بازی را آغاز کرد اما از فضاهایی که ایجاد شد بهترین استفاده را انجام بدهیم.

سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: واقعا از این بابت ناراحتم. این اتفاق بدی برای تیم خواهد بود که به دسته پایین تر سقوط کند. به هر حال همیشه این ماجرا وجود دارد و باید دو تیم سقوط کنند. شاید این تلنگری باشد تا تیم‌های که مشکلات مدیریتی و مالی دارند به اوضاع سامان بدهند و درس عبرتی برای تیم‌های دیگر باشند.

تارتار در خصوص سقوط راه آهن تهران بیان داشت: دو سال این تیم را روز آخر در لیگ برتر نگه داشتیم و یک سال هم نایب قهرمان جام حذفی شد. آن تیم هم مشکلات همانند نفت را داشت و سقوط کرد.

سرمربی پارس جنوبی افزود: وقتی هوادار نباشد کسی به مشکلات رسیدگی نمی‌کند و شاید در حضور هوادار صدای اعتراض‌ها به گوش مسئولان برسد. تیم پاس تهران قطب فوتبال کشور ما بود به همدان رفت و وضعیت آن را می‌بینید. خیلی ناراحت شدم. هم برای پاس هم برای راه آهن. خاطرات خوبی با راه آهن داشتم و واقعا برای من ناراحت کننده بود که جای تاسف دارد.

تارتار درباره اینکه محسن فروزان در روزهای حساس پارس جنوبی را ترک کرده و به مسافرت رفته است، گفت: ما خودمان اجازه دادیم و چه برخوردی بکنیم. اول هفته مصدوم بود و اجازه دادیم برای درمان به تهران سفر نکند.

تارتار دباره تمدید قرارداد با پارس جنوبی بیان داشت: فعلا به این مسائل فکر نمی‌کنم. باید مسابقات تمام شود جلسه‌ای برگزار کنیم و ببینیم که ما را می‌خواهند یا خیر. امیدواریم مشکلات حل شود و در پارس بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز