خبرگزاری کار ایران

روایت کامبک معکوس های پرسپولیس با برانکو/ پای اصفهان، استقلال، کاوه و کاپیتان هادی در میان است

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۴۵۰

پرسپولیس با سرمربی کروات 4 بار کامبک خورده است.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر در اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد و چهارمین باخت این فصل خود را تجربه کرد. این نتیجه در حالی رقم خورد که سرخپوشان تهرانی با یک گل پیش بودند و در نهایت بازی را واگذار کردند.

شاگردان برانکو برای اولین بار در این فصل بازی برده را با باخت عوض کردند و به نوعی کامبک خوردند. سه شکست قبلی در حالی رقم خورده بود که آنها گل اول را دریافت کرده بودند و در طول بازی هم از حریف پیش نیفتادند. 

با اینکه این اولین باخت پرسپولیس در این فصل بدین گونه بود اما از زمانی که برانکو هدایت سرخپوشان را به عهده گرفته سه بار دیگر نیز شاهد کامبک خوردن آنها بودیم.

اولین باری که پرسپولیس با برانکو کامبک خورد در همان بازی اولی بود که مرد کروات هدایت آنها را عهدار شده بود. 27 فروردین 94 و در وررزشگاه‌آزادی هادی نوروزی فقید در دقیقه 44 گل نخست را به ثمر رساند اما شاگردان حسین فرکی در نیمه دوم با گل های مهدی شریفی و شیمبا در دقایق 85 و 93 نتیجه را عوض کردند و برد به تیم اصفهانی رسید.

حدود 4 ماه بعد در چارچوب هفته چهارم لیگ پانزدهم  پرسپولیس در خانه به مصاف ذوب آهن رفت و بازهم از یک اصفهانی کامبک خورد. پرسپولیس با گل امید عالیشاه در دقیقه 64 پیش افتاد اما کاوه رضایی و مسعود حسن زاده در دقایق 76 و 91 برای تیم اصفهانی گل زدند تا یک شکست نا امید کننده نصیب سرخپوشان شود.

اما آخرین کامبکی که پرسپولیس پیش از بازی با ذوب آهن خورد مربوط به لیگ قبل می شود. 24 بهمن ماه 1395 که تیم برانکو در برابر استقلال علیرضا منصوریان با نتیجه 3-2 شکست خورد. در آن مسابقه ابتدا سروش رفیعی در دقیقه 5 سرخپوشان را پیش انداخت اما گل های فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی در دقایق 17، 19 و 44 نتیجه را 3-1 کرد و گل دقیقه 93 سید جلال هم نتوانست امتیازی را از آن سرخپوشان کند.

همانطور که دیدید برانکو در طول دوران مربیگری خود که حالا به سه سال و هفت روز رسیده است فقط 4 بار کامبک خورده که سه آن مقابل تیمهای اصفهانی بوده و دیگری در دربی هشتاد و چهارم. سرخپوشان برای اولین بار در خارج از تهران کامبک خوردند. کاوه رضایی با دو گل در پیراهن ذوب آهن و استقلال بیشترین سهم را در این زمینه مال خود کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز