خبرگزاری کار ایران

سرمربی رم: برای توقف صلاح بازی نمی‌‎کنیم / فلسفه کلوپ را دوست دارم

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۶۴۲

سرمربی رم پیش از تقابل با لیورپول درباره عملکرد ستاره مصری حریف صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رم که با شکست بارسلونا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده، در تابستان گذشته با رقمی حدود 45 میلیون یورو مهاجمش را از دست داد. محمد صلاح با جدایی از رم این فصل برای لیورپول در تمامی رقابت‌های 41 گل به ثمر رسانده و روز گذشته عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برتر انگلیس را هم دریافت کرد.

دی فرانچسکو، سرمربی رم پیش از رویارویی با لیورپول در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، می‌گوید آنها مقابل بارسلونا تنها روی عملکرد لیونل مسی متمرکز نشده بودند. او گفت: ما در این بازی هم برای توقف صلاح بازی نمی‌کنیم. بدیهی است که ما روی بازیکنان ستاره حریف مانند لیونل مسی توجه داریم اما ما مجموع عملکرد حریف را در نظر می‌گیریم نه تنها یک بازیکن. 

او خاطرنشان کرد: علیه بارسلونا ما به عنوان یک تیم بازی کردیم، ما روی مسی تمرکز نکردیم و با بازی کردن به این طریق می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. لیورپول تنها صلاح نیست و بازیکنان خوب دیگری هم دارد. ما باید بیش از هر زمان به عنوان یک تیم بازی کنیم واقعا فلسفه کلوپ را دوست دارم و از حضور در انگلیس هم خوشحال و هم نگران هستم. چون برابر تیمی قرار می‌گیریم که مربی به این خوبی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز