خبرگزاری کار ایران

استارت دوباره ذوب‌آهن برای دو انتقال؛

آل‌کثیر و شهباززاده در تیررس قلعه‌نویی

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۶۷۷

دو مهاجم مورد نظر ذوب‌آهن در نیم فصل احتمال دارد در پنجره تابستانی جذب این تیم شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آ‌هن اصفهان پس از صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و مسجل شدن سهمیه آسیایی فصل آینده‌اش قصد دارد به زودی فعالیت نقل و انتقالاتی‌اش را شروع کرده و در این راه اولین گام تمدید قرارداد با قلعه‌نویی است که توافقات اولیه حاصل شده است.

ذوبی‌ها قصد دارند برای فصل آینده تیم قدرتمندی ببندند که هم در لیگ ایران و هم در بازی‌های آسیایی بتواند در حد یک مدعی ظاهر شود و به همین منظور نیاز به جذب چند بازیکن در پست‌های مختلف دارند که خط حمله یکی از آنهاست.

ذوبی‌ها در حال حاضر با در اختیار داشتن زوج تبریزی - استنلی آمار خوبی از خودشان به جا گذاشته‌اند ولی حضور در چند تورنمنت مختلف نیاز به مهره‌های بیشتری دارد تا کادرفنی دستش برای چیدمان‌های مختلف باز باشد.

در حال حاضر ذوبی‌ها چند مهاجم ایرانی و خارجی را زیرنظر دارند و البته نیم نگاهی هم به 2 مهاجمی که نیم فصل قصد داشتند آنها را جذب کنند دارند.

سجاد شهباززاده و عیسی آل‌کثیر دو مهاجم مد نظر قلعه‌نویی بودند که در پنجره زمستانی جذب این تیم نشدند ولی در حال حاضر خرید آنها راحت تر به نظر می‌رسد.

آل‌کثیر به دلیل سقوط نفت به دسته یک بعید است در این تیم بماند و به یکی از پیشنهادهای لیگ‌برتری‌اش پاسخ خواهد داد که ذوب‌آهن می‌تواند یکی از آنها باشد.

دیگر بازیکن مورد علاقه ذوبی‌ها سجاد شهباززاده بود که مسیر لیگ قطر را در پیش گرفت ولی پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه قراردادش را فسخ کرد تا مجبور شود تا پنجره تابستانی منتظر بازگشت به میادین باشد.

شهباززاده در 2 فصل اخیر خیلی کم بازی کرده است و در حال حاضر هم چند ماه از آخرین بازی‌اش گذشته و به همین دلیل نسبت به آمادگی وی تردیدهایی وجود دارد ولی سبک بازی او مورد علاقه قلعه‌نویی است و همین موضوع احتمال ذوب‌آهنی شدن وی را زیاد می‌کند.

ذوبی‌ها شروع رسمی فعالیت نقل و انتقالاتی‌شان را به پایان فصل و پس از تمدید قرارداد با قلعه‌نویی موکول کرده‌اند ولی تلاش‌های غیررسمی آنها شروع شده و مشغول رایزنی برای گرفتن بودجه از کارخانه و بستن یک تیم قدرتمند هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز